Side 1 af 1
Service på KSM - Stoker.
: 05 sep 2007 17:22
af Bowhunt
Købte en KSM 325 - 18I, sidste år og tilmeldte mig KSM`s service anordning i 5 år, med en garanti på 5 år. Har lige haft første service for en time siden. Han gennemgik hele min KSM Stoker fra A til Z, samt rensede det hele uden uantagelse. Skiftede diverse pakninger, skiftede split i sneglen og hvad ved jeg, samt fik jeg en kanon god instruktion i min styring, så jeg nu forstod den bedre end jeg havde lært i manualen. KSM- service/medarbejderen havde samtidtig tid til at snakke og instruere selv om han også var effektivt. En stor tak til Kristian Poulsen fra KSM.
Mvh John
: 05 sep 2007 17:30
af Ulrik
Det er dejligt betryggende at have købt sit anlæg hos en producent der yder en god service.
![:great: :great:](./images/smilies/great.gif)
til KSM
: 08 sep 2007 07:47
af Claus
Kristian Poulsen har også lige aflagt mig et besøg. Jeg var lidt spændt på om 1 års fyrring med nitro-x havde sat så kraftige spor som det er sket andre steder. (Min nabo har lige skiftet en snegl i sin PL 27 ,
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
han har fyret med nitro-x i knap et år ). Kristian tjekkede det hele skiftede et par ildfaste sten og pladen i skrabebunden men fandt ellers ikke noget at bemærke, så jeg forsætter med nitro-x.
![:great: :great:](./images/smilies/great.gif)
: 09 sep 2007 09:04
af Stokerservice
Godt i er tilfreds, det er jeg glad for
Skal lige nævne at jeg IKKE er ansat hos KSM, men har været det i 8,5 år
startede for mig selv sidste år hvor jeg bla. arbejder for KSM
: 09 sep 2007 09:39
af thy
service det er en god ting
![:great: :great:](./images/smilies/great.gif)