Bioheat vs Biolyt til Sailor

Pillefyr, Stokerfyr eller noget helt andet?
Få hjælp til at finde det anlæg der passer netop til dine behov.
Forumregler
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig :)
Besvar
Kuddi
Stoker I
Stoker I
11
Indlæg: 10
Tilmeldt: 31 maj 2012 20:01
Mit fyr: Ikke udfyldt
Areal: 165m2
Brændsel: Olie
Fremviser gerne i postnummer: 5700
Årligt forbrug: 3,6 +

Bioheat vs Biolyt til Sailor

Indlæg af Kuddi »

Hjælp til en lost Sailor.

Hej alle sammen , jeg er som så mange andre herinde på udkik efter det "rigtige" fyr , jeg har fornylig købt mig en gammel gård , huset er på 165 inkl. 1 sal hvor 1 sal skal total renoveres/isoleres og 3/4 af underetagen hvor der samtidig bliver lagt guldvarme , huset fyres p.t med olie og forbruget vil i slet ikke høre da jeg som sagt er (syd)sømand og konen Asiat, så vi er vant til varme .
Jeg er selvsagt nød til at vælge et fuldautomatisk fyr da jeg er ude i 5-8 uger ! mit syn er faldet på Bioheat 149 og et Biolyt 10 ? med pillesug og evt solvarme , nogle gode bud der ? er jo lidt af en verden at finde rundt i med alle de producenter - jordvarme er for dyrt i mine øjne men selvfølgelig nemt , har dog et bugetloft så det er yt
Har fundet attraktive priser på bioheat , men syntes priser på Biolyt er lidt svære at finde ??? eller er det bare mig , nå men hvordan står jeg stillet mht. mine valg , taget mit arbejde i betragtning ,håber på nogle gode indput , ville være skønt hvis der var nogen i Svendborg området med de nævnte fyr til fremvisning ?

På forhånd tak.

P.s Læste tidligere at Sydenergi er importør af Biolyt men syntes ikke jeg ser noget om produktet på deres side ?

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4675
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

Bioheat vs Biolyt til Sailor

Indlæg af MichaelK »

Psst..... Du har nu 2 tråde med samme spørgsmål viewtopic.php?f=156&t=14501

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain
Besvar