Absolut Traepiller.dk

Spørgsmål vedr. fyring med træpiller
Besvar
HP Nord
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27 nov 2010 08:32

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af HP Nord »

Hej med jer i dette forum - er der nogle der har handlet træ piller i tyskland ved firmaet " Absolut Traepiller.dk " han man gode el dårlige erfaringer så høre jeg gerne herom, man kan ikke betale med dankort men skal overføre via bank er det helt okai

Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
13
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af TaagMan »

Jeg ville ikke handle et sted hvor man skulle overføre penge via banken... med det samme du har trykket på OK knappen er det hans penge, og du kan ikke få banken til at føre dem tilbage... det er straks noget andet med dankort/efterkrav.

Der er masser af folk der har brændt nallerne på at overføre, og firmaet så aldrig har leveret...
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af Albert »

Du kan roligt handle med Absolut Træpiller,det er seriøse folk.
HP Nord
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27 nov 2010 08:32

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af HP Nord »

Tak for svar til Albert og TaagMan , jeg har hørt fra andre pille brugere at de skulle være til at stole på men da det var første gang man skal prøve at handle på denne måde kandet jo aldrig skade at høre andres mening
Brugeravatar
hkr
Stoker IV
Stoker IV
15
Indlæg: 108
Tilmeldt: 08 sep 2008 22:51
Mit fyr: Bio18 + Viadrus U22 29kw
Geografisk sted: Nordjylland

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af hkr »

hvis jeg skulle handle med dem igen, ville det være betaling ved levering.
sidst betalte jeg 24 paller forud, og leveringstiden var MEGET lang......

Brugeravatar
rys
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 maj 2011 13:35
Mit fyr: Woddy
Areal: 144 +81
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7860
Årligt forbrug: 7
Geografisk sted: Salling

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af rys »

Sidste år købte min nabo og jeg et træk på 24 paller. Der blev forudbetalt og vi fik en leveringsdato ca. en uge senere. Nabo og jeg tog fri fra arbejde på denne dato men der kom ingen piller. Det samme skete to gange mere, altså 3 feriedage spilt og ca. 1 måneds leveringstid.

MEN vi fik pillerne.

Aftal at betale ved levering! Vi bestilte denne gang hos energi7.dk. Betaling ved levering til aftalt tid og kvalitet.

Morten
Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
13
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af TaagMan »

Set med mine briller er det ikke er seriøst firma hvis de ikke tilbyder salg pr. efterkrav el. dankort... det er den eneste måde, man som forbrugt kan være sikret på, og den eneste måde den seriøse del af pille-salgs branchen kan bekæmpe de brodne kar på.
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html
HP Nord
Stoker I
Stoker I
13
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27 nov 2010 08:32

Absolut Traepiller.dk

Indlæg af HP Nord »

Hej igen alle hej i dette forum , vil lige sig et par ord om ASOLUT TRAERPILLER jeg ordrede en levering på 6 ton piller i min sommerferie var lidt bange for det der med at beløbet skulle overføres via bank men der var ikke noget at være bange for,jeg overførte penge om fredagen og aftalte levering med en vognmand fra ribe som har firmaet Fragtshoppen v. lars hansen, han fortalte mig om Absolut Traepiller ,han kørte mange træpiller for dem . Vi aftalte han skulle levere en dag i den følgene uge , torsdag aften blev jeg ringet op om det var i orden at han kom med de 6 ton tidligt fredag morgen ,så op og være klar kl 7,30 pillerne blev kørt helt ind i min garage med den truck han havde med , nemmere kan det ikke væreog hvad angår pillerne var de fine i rimelige sække ikke en palle der var hul af. Nu var det jo min første handel så man er jo lidt spændt men det er ikke sidste gang jeg handler på denne måde mvh HP Nord

Besvar