Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
Fredag aften burde være hyggelig men...
- soc
- Stoker XV
- Mit fyr: Benekov vl 50
- Areal: 120
- Brændsel: gratis solsikkepiller samt smuld
- Dagligt forbrug: rigeligt
- Årligt forbrug: alt det det kræver
- Geografisk sted: Nordjylland
Fredag aften burde være hyggelig men...
Tjekket fra fabrikken burde fange nogle af de småskavanker som flere af debattørerne har oplevet.
Men skønt at høre at tjekken spiller max igen.
Så bliver der nok ikke flere fynboer i aften
Men skønt at høre at tjekken spiller max igen.
Så bliver der nok ikke flere fynboer i aften
---- soc, også kaldet Stumpen. Nu ved i hvorfor c004.gif
- soc
- Stoker XV
-
- Supporter
- Mit fyr: Benekov pl27
- Areal: 180
- Brændsel: piller
- Årligt forbrug: 10 ton
- Geografisk sted: midtfyn
- Kontakt:
Flot service fra Karsten. Gider næsten ikke sige "hvad sagde jeg" men nu gjorde jeg det alligevel.
Jeg sidder desværre med en weekend vagt med mit brandhalløj, ellers havde jeg jo nok driblet ud til dig idag, hvis du ikke havde fået hjælp. Jeg har dog først nu fået skubbet døtrene væk fra computeren. Morud ligger ikke så langt fra midtfyn.
Jeg tror måske det går lige stærkt nok i tjekkiet. Syntes tit jeg/vi hører om fabriksfejl efterhånden. Det må også være træls for Karsten at suse hele landet rundt og rette op på deres ting. Da jeg købte mit i 2004, (Tændte hende første gang 28 feb. 2004
Snart fødselsdag
) var der ikke så mange fejl som jeg syntes jeg hører om nu. Jeg har haft en defekt gearmotor, hvor Siemens havde lavet en dårlig produktion med for lidt olie. Den blev skiftet 3 timer efter jeg ringede til Karsten. Så har jeg knækket boltene mellem gear og snegl p.g.a konen havde fejet korn op der havde ligget på gulvet. Uheldigvis indeholdt det en gammel knage fra en knagerække, og der måtte Tjekken alligevel give op
Hvad siger i forresten til at vi alle dropper sommerferien med familien og istedet lejer en bus og drøner ned og ser fabrikken, evt. med Karsten som guide, det kunne da være skidehyggeligt, indtil konerne opdagede det

Jeg sidder desværre med en weekend vagt med mit brandhalløj, ellers havde jeg jo nok driblet ud til dig idag, hvis du ikke havde fået hjælp. Jeg har dog først nu fået skubbet døtrene væk fra computeren. Morud ligger ikke så langt fra midtfyn.
Jeg tror måske det går lige stærkt nok i tjekkiet. Syntes tit jeg/vi hører om fabriksfejl efterhånden. Det må også være træls for Karsten at suse hele landet rundt og rette op på deres ting. Da jeg købte mit i 2004, (Tændte hende første gang 28 feb. 2004

Hvad siger i forresten til at vi alle dropper sommerferien med familien og istedet lejer en bus og drøner ned og ser fabrikken, evt. med Karsten som guide, det kunne da være skidehyggeligt, indtil konerne opdagede det

- Ulrik
- Redaktør
- Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
- Areal: 96/87 m2
- Brændsel: German Pellets
- Fremviser gerne i postnummer: 5474
- Dagligt forbrug: 11 kilo
- Årligt forbrug: Est. <6 ton
- Geografisk sted: Veflinge, Fyn
- Givet likes: 112 gange
- Modtaget likes: 138 gange
Det er ikke kun i Tjekkiet de har for travlt - jeg tror det er generelt mange steder. Beneokv er langt fra den eneste med problemer.
Det er irriterende men det vigtigste er at der er en god vilje til at få det lavet.

Det er irriterende men det vigtigste er at der er en god vilje til at få det lavet.
Jeg troede ellers Tjekken var altædendeUheldigvis indeholdt det en gammel knage fra en knagerække, og der måtte Tjekken alligevel give op Wink

MvH Ulrik©
- soc
- Stoker XV
- soc
- Stoker XV