LED Godt tilbud?

Her snakker vi om Huset samt alt "gør det selv" til huset
Alt om renovering, byggeri og konstruktion
xkfc

LED Godt tilbud?

Indlæg af xkfc »

DetLed sælger samme SunFlux som Prolys, dog er både pærer og fragt noget billigere på DetLed. Der er jo ingen grund til at snyde sig selv, når det er helt samme vare.

Begge forhandlere fremgår også af SunFlux's hjemmeside.

pendec

LED Godt tilbud?

Indlæg af pendec »

triumph skrev:
Jeg har stift pære fra prolys. de virker fint.
De har dem også hos HN, men den jeg købte legede blinklys hele tiden
ok, det var præcis min oplevelse med de stifter som også kom fra HN ;( De må være skrald som meget andet der :oops:

Kan du linke til den du valgte?
Senest rettet af pendec 30 okt 2014 08:30, rettet i alt 1 gang.
pendec

LED Godt tilbud?

Indlæg af pendec »

xkfc skrev:DetLed sælger samme SunFlux som Prolys, dog er både pærer og fragt noget billigere på DetLed. Der er jo ingen grund til at snyde sig selv, når det er helt samme vare.

Begge forhandlere fremgår også af SunFlux's hjemmeside.
spørgsmålet er så om DetLed er så gode, når de kan skrive sådanne her

(vi gør opmærksom på at der sælges en kopi af denne SunFlux pære, som IKKE lever op til oplyste data)

http://detled.dk/g4-led-stift-paerer/43 ... -ra94.html

Hvorfor nævne specs på en LED som ikke er den man sælger, hvad har de gang i?
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 406 gange
Blevet takket: 424 gange

LED Godt tilbud?

Indlæg af triumph »

pendec skrev: ok, det var præcis min oplevelse med de stifter som også kom fra HN ;( De må være skrald som meget andet der :oops:

Kan du linke til den du valgte?
http://www.prolys.dk/da/product/g4-stif ... 3-120-dim-

Bare til alm. oplysning, så er varene ca. 100-150% dyrere når man handler på deres hjemmeside, uden og være oprettet som en virksomhed.

På arbejdet har jeg lige bestilt 2000 led rør, og 100 high bay led lamper, hvorfor jeg har undersøgt markedet ret grundigt.
Da jeg selv skulle bruge nogen LED pære til min mor der er svagtsenede (Pære fra prolys anbefales af blindeforeningen) Fandt jeg ud af at Prolys får deres pære produceret i Kina. Den pære Prolys vil have 356 kr for på dere hjemmeside, kan man købe for 14 usd i kina. De ville desværre bare ikke sende den til mig som privat person, da det jo ville skade indtjeningen i danmark
xkfc

LED Godt tilbud?

Indlæg af xkfc »

pendec skrev: (vi gør opmærksom på at der sælges en kopi af denne SunFlux pære, som IKKE lever op til oplyste data)

Hvorfor nævne specs på en LED som ikke er den man sælger, hvad har de gang i?
Mor ikke det er en dårlig formulering som du tolker forkert!
Jeg syntes at det ville være mærkeligt hvis en aut. forhandler kunne slippe af med at sælge både kopi og original. Jeg gætter på at de mener at der andre steder sælges en pære magen til, men at dette ikke er den originale.
Spørgsmålet er jo så OM det er er en original alligevel. SunFlux udvikles i DK men produceres i østen (som de skriver) og jeg kan fint forestille mig at de østenfolk fint kan producere et par 100000 pærer og sælge ud af bagdøren, det ville ikke være 1. gang Dessuden er de framragende kopister.
En del autoreservedele er jo også originalvare selv om de købes billigt ved Thansen, Højer, og hvad de nu hedder.

pendec

LED Godt tilbud?

Indlæg af pendec »

xkfc skrev:Mor ikke det er en dårlig formulering som du tolker forkert!
Du har nok ret. og kan godt se de henviser til andre sælger kopien.
mikael1960
Stoker VI
Stoker VI
12
Indlæg: 227
Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
Areal: 120+120 kælder
Brændsel: Piller (German Pellets)
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland

LED Godt tilbud?

Indlæg af mikael1960 »

En tommelfingerregel er, at du kan købe toldfrit op til ca. 80 kr. Derefter kan det blive mega - dyrt...

Se denne webside her:

http://www.toldpriser.dk/toldberegner
Mikael
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 406 gange
Blevet takket: 424 gange

LED Godt tilbud?

Indlæg af triumph »

mikael1960 skrev:En tommelfingerregel er, at du kan købe toldfrit op til ca. 80 kr. Derefter kan det blive mega - dyrt...

Se denne webside her:

http://www.toldpriser.dk/toldberegner
Som sagt, jeg har fået over 200 pakker, jeg har fået taget 2 i tolden. Resten er gledet igennem .
Jeg prøvede toldberegneren på led. der er nærmest ingen afgift (tror nok det er 1,7 %)
Men toldbehandlingen koster 160 kr, og så 25% moms på varen + fragt.
Så slemt er det da heller ikke (slet ikke hvis det er 1 pakke ud af 100 der skal betales for)
Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

LED Godt tilbud?

Indlæg af lamborg »

Ok så må jeg være uheldig. Jeg har 1 gang fået en stump fra udlandet igennem hvor faktura pris var 120 kr . Ellers er de hvergang blevet toldbehandlet og så er det for dyrt .
kan ikke lige huske hvem der skrev om GX53 fra Megamann men dem har jeg fundet med en spredning på kun 60 gr men de er dyre... El forretningen vil have 279 pr styk :-(
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 406 gange
Blevet takket: 424 gange

LED Godt tilbud?

Indlæg af triumph »

lamborg skrev:Ok så må jeg være uheldig. Jeg har 1 gang fået en stump fra udlandet igennem hvor faktura pris var 120 kr . Ellers er de hvergang blevet toldbehandlet og så er det for dyrt .
kan ikke lige huske hvem der skrev om GX53 fra Megamann men dem har jeg fundet med en spredning på kun 60 gr men de er dyre... El forretningen vil have 279 pr styk :-(
Jeg plejer og bede afsender om at notere max værdien på toldseddel til 12 usd. Men der er selvfølgelig forskel på hvad det er man modtager, store pakker bliver oftere taget end små pakker.

En 7 w med GX 53, kan købes for 8 usd på aliexspress inkl. fragt. Det er under 80 kr, og skal derfor ikke toldbehandles.

Besvar