Aktive brugere herinde

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
16
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Troldmand. »

Lintz skrev: 29 aug 2019 05:52 Kære Trold - Kom nu op at det hul du har gravet dig ned i og kom videre.
Det er sørgeligt at læse at det eneste du kan nu, er at smide skidt mod få personer herinde samt holdet bag fordi du for efterhånden mange - mange måneder siden fik en over fingerne. Det er faktisk det som hedder "mudderkastning" og er imod reglerne.

Bevæg dig ud fra børnehave-stadiet og kom med noget konstruktivt - bla. omkring din VP. - men accepterer samtidig at det ikke er alle som hopper med på ideen bare fordi du har et godt fungerende anlæg.

- Og lige for at gøre denne færdig - Du har flere gange nævnt at holdet bag (Admin samt Redaktører) er imod Varmepumpe-løsninger - Hvis dette var tilfældet hvorfor lukkede vi så ikke bare ned for det forum ????

Det var mine ord i denne tråd omkring dette.

Og til Fiffer - Er dagligt inde og læse, hvilken jeg føler jeg skal i mit "job" som Redaktør. Vi bliver i perioder angrebet af "Spammer" og mener selv at det er bedst at vi får grebet dem så hurtigt som muligt og enten får dem smidt ud eller givet en reprimande. Derud over sker der lidt mellem brugerne herinde når bølgerne kommer til at gå lidt for højt - Dog vil jeg sige at det ikke sker ret tit. Jeg syntes godt vi kan rose os af at have en god tone herinde. Det, fordi at der bliver slået hårdt ned på det men også fordi at de fleste brugerne herinde faktisk er meget bevist omkring det.

Hvad angår mit virke som alm. brugerer herinde bliver det ikke til så mange indlæg som det har været. Det skyldes tildels at det fyr jeg har mest kendskab til er mit Scotte fra ´11 og der er efterhånden kommet nogle nye generationer af det fyr til som jeg ikke kender.
Derud over har vi nogle dygtige brugerer som hurtigt melder ind hvis én har et problem med det pågældende fyr.

Jeg tror at det svinger meget for mange hvor tit de bruger forummet. I perioder meget aktivt og i andre perioder knap så meget - Det er jo også andet i livet :D
- Selv om Ulrik har et godt forum :great:
Kære Lintz. Hvilket hul jeg er gravet ned i. Jeg ser ingen hul omkring mig.
Hvis noget er gravet ned, har du / I gravet sp ned.
At du vil pynte dine egne fjer, kommer ikke bag på mig.

I min første vp tråd var du ivrig efter at få mig smidt ud. Du husker sikkert din bemærkning - her var så dejligt stille, før du kom med din vp snak.

Var det mig der var ubehøvlet og nedladen. Eller var det budskabet Vp, du ikke kunne fordøje?

Du husker også, hvordan der for hver gang skrev et konstruktivt indslag, blev det skudt sønder og samme af dem der mente vp ikke hørte til på et pilleforum. Du accepterede en stribe af ord som - du er mindre begavet, bliv ædru, ja listen er mega lang. Hvorfor greb du ikke ind over for dem? Alt endte med, at du mistede grebe og låste tråde.
Hvorfor låste du tråden fik jeg aldrig svar på. For mig og se, var det din mulighed for at slippe af med mig. Du valget at at gå i spænd med dem du ikke kunne styre. Med andre ord, du blandede din redaktør titel sammen med din almen færden på sp.

Min næste tråd blev til en af de tråde, der nogensinde på sp, har været besøgt mest over kort tid. Tråden endte med at køre rigtig godt, efter de få uromagere fandt ud af, at skal sp overleve, er det nok den vej, vi skal.

På et tidspunkt var der en bruger der spurgte på varmekilde til huset. I den forbindelse gik jeg ind og skrev, om der var overvejet Vp.
Øjeblikkeligt faldt der en forumsadvarsel. Pendec havde i forvejen skrevet i vp tråden, at I havde døje med at komme af med mig. Mit indlæg om anbefaling af Vp. var åbenbart det, I kunne bruge, for at lukke munden på mig.

Efterfølgende skrev jeg pb til Lintz. Og beskrev, at skulle jeg lave flere indlæg på sp, skulle den ubegrundet advarsel fjernes. Samtidig spurgte jeg om nr.3 advarsel, så var det ud. Fik aldrig svar der kunne bruges.

Til alle I mange der gerne fortsat vil høre om mine Vp bedrifter må forstå. Jeg kan ikke side og lave timers indlæg med billeder og beskrivelser, og så pludseligt er tråden lukket, eller jeg er smidt ud. Det er ikke inspirerende og lave et stort arbejde til glæde for mange, når man har hængende over hovedet, at pludseligt kan det hele være tabt.

Efter jeg skrev sidste indlæg i Vp tråden, havde jeg under min profil stående, at ville man have lidt af min vp erfaring, kunne man kontakte mig over besked. Der var så stor aktivitet, at jeg måtte fjerne spørgemuligheden over besked, at jeg ikke kunne overkomme at svare alle. I dag er der stadig en del der hænger på over besked, hvor vi uddeler lidt erfaring.

Jo Lintz, der er gravet et hul. I den tid hullet har eksisteret, er det dine medlemmer, du har givet en over fingeren. Personligt er jeg aldrig gået glip af noget.

Det jeg savner nu, er nogen man kan diskutere det lidt mere tekniske ved at have vp. Som med pillefyr, er der med vp et bjerg af indstillinger at boltre sig i.
Mine bedrifter idag er at hjælpe andre med enrgiansøgninger, lave forslag til opstilling af vp.
I næste uge skal jeg besøge 2 familier, der søger hjælp til vp.

Lintz har du bemærket, flere ønsker mine indlæg tilbage? Kun redaktør gruppen er årsag tavshed fra mig.
Hvad jeg ved af, har jeg intet misforhold med nogen menig medlemmer på sp.

Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
16
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Troldmand. »

JClausen skrev: 29 aug 2019 06:32 Hej StokerPro-folk

Jeg kigger herind hver dag, for at se om der er nogle gode emner. Hvis der engang imellem er noget hvor jeg føler at jeg kan bidrage, skriver jeg et par linjer. Et par gange om året velsagtens.

Til Troldmand: Fortsæt endelig med at skrive om din varmepumpe og andre ting. Det er altid underholdende. Din stil kan være noget provokerende og selvhævdende, og det afføder engang imellem kraftigt modspil. Men det ændrer ikke ved at det er spændende at følge med i dit varmepumpeventyr. Der er ingen tvivl om at antallet af varmepumper er kraftigt stigende, så det er et relevant emne. Derfor skal StokerPro have ros for at have oprettet et varmepumperum.

Generelt vil jeg rose redaktørerne og sige tak for et godt forum. Især fordi jeg ikke skal nyde noget af fjæsbogen.
Tak fordi du værdsatte mine indlæg. Min skrive måde hæger sikkert sammen med, at jeg har skrevet politik de sidste 20 -25 år. Med tiden er det sikker blevet sådan, at jeg skriver lige ud af posen for at blive hørt. Bemærk dog, jeg bruger aldrig ukvemsord eller nedsættende bemærkninger. Fra andre vil jeg selv helst have det skrevet uden indpakning. Jeg stå dog helt af, når ord som dum, beruset mindre klog bliver brugt.
Bjarne B.
Stoker XII
Stoker XII
12
Indlæg: 777
Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
Areal: 166 + 100
Brændsel: træ og piller
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Bjarne B. »

Jeg er skam også med endnu :-)
Fiffer
Stoker XI
Stoker XI
5
Indlæg: 514
Tilmeldt: 29 mar 2019 18:14
Mit fyr: Nbe 1016 kedel 10kw
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6933
Dagligt forbrug: 6 kg
Årligt forbrug: 6
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 108 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Fiffer »

Troldmand. skrev: 29 aug 2019 20:57 Kære Lintz. Hvilket hul jeg er gravet ned i. Jeg ser ingen hul omkring mig.
Hvis noget er gravet ned, har du / I gravet sp ned.
At du vil pynte dine egne fjer, kommer ikke bag på mig.

I min første vp tråd var du ivrig efter at få mig smidt ud. Du husker sikkert din bemærkning - her var så dejligt stille, før du kom med din vp snak.

Var det mig der var ubehøvlet og nedladen. Eller var det budskabet Vp, du ikke kunne fordøje?

Du husker også, hvordan der for hver gang skrev et konstruktivt indslag, blev det skudt sønder og samme af dem der mente vp ikke hørte til på et pilleforum. Du accepterede en stribe af ord som - du er mindre begavet, bliv ædru, ja listen er mega lang. Hvorfor greb du ikke ind over for dem? Alt endte med, at du mistede grebe og låste tråde.
Hvorfor låste du tråden fik jeg aldrig svar på. For mig og se, var det din mulighed for at slippe af med mig. Du valget at at gå i spænd med dem du ikke kunne styre. Med andre ord, du blandede din redaktør titel sammen med din almen færden på sp.

Min næste tråd blev til en af de tråde, der nogensinde på sp, har været besøgt mest over kort tid. Tråden endte med at køre rigtig godt, efter de få uromagere fandt ud af, at skal sp overleve, er det nok den vej, vi skal.

På et tidspunkt var der en bruger der spurgte på varmekilde til huset. I den forbindelse gik jeg ind og skrev, om der var overvejet Vp.
Øjeblikkeligt faldt der en forumsadvarsel. Pendec havde i forvejen skrevet i vp tråden, at I havde døje med at komme af med mig. Mit indlæg om anbefaling af Vp. var åbenbart det, I kunne bruge, for at lukke munden på mig.

Efterfølgende skrev jeg pb til Lintz. Og beskrev, at skulle jeg lave flere indlæg på sp, skulle den ubegrundet advarsel fjernes. Samtidig spurgte jeg om nr.3 advarsel, så var det ud. Fik aldrig svar der kunne bruges.

Til alle I mange der gerne fortsat vil høre om mine Vp bedrifter må forstå. Jeg kan ikke side og lave timers indlæg med billeder og beskrivelser, og så pludseligt er tråden lukket, eller jeg er smidt ud. Det er ikke inspirerende og lave et stort arbejde til glæde for mange, når man har hængende over hovedet, at pludseligt kan det hele være tabt.

Efter jeg skrev sidste indlæg i Vp tråden, havde jeg under min profil stående, at ville man have lidt af min vp erfaring, kunne man kontakte mig over besked. Der var så stor aktivitet, at jeg måtte fjerne spørgemuligheden over besked, at jeg ikke kunne overkomme at svare alle. I dag er der stadig en del der hænger på over besked, hvor vi uddeler lidt erfaring.

Jo Lintz, der er gravet et hul. I den tid hullet har eksisteret, er det dine medlemmer, du har givet en over fingeren. Personligt er jeg aldrig gået glip af noget.

Det jeg savner nu, er nogen man kan diskutere det lidt mere tekniske ved at have vp. Som med pillefyr, er der med vp et bjerg af indstillinger at boltre sig i.
Mine bedrifter idag er at hjælpe andre med enrgiansøgninger, lave forslag til opstilling af vp.
I næste uge skal jeg besøge 2 familier, der søger hjælp til vp.

Lintz har du bemærket, flere ønsker mine indlæg tilbage? Kun redaktør gruppen er årsag tavshed fra mig.
Hvad jeg ved af, har jeg intet misforhold med nogen menig medlemmer på sp.
Hvorfor sådan en enetale hver gang nogle herinde ikke er enig med dig, eller giver dig modstand...accepter dog at andre end dig også må ha deres mening om tingene. Har sjældent mødt så barnlig en måde at debattere på. Kom dog videre i teksten, og bidrag med noget konstruktivt istedet.
10 kw nbe 1016 kedel,140 kvm hus, murer af Guds nåde.
MGB
Stoker III
Stoker III
15
Indlæg: 80
Tilmeldt: 19 okt 2008 17:11
Mit fyr: Passat Compact C1-stoker-bioheat styring
Areal: 180 + garage 50
Brændsel: træpiller / gas om sommeren
Fremviser gerne i postnummer: 9240
Geografisk sted: I nærheden af Nibe
Blevet takket: 7 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af MGB »

Som en bruger skrev - så "kloger" man sig ikke på noget man ikke ved noget om!!

Så - jeg er da også med endnu

pendec

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af pendec »

@Ulrik må være glad, og vist den som mangler i tråden :)

Vi har en fin lille semi-aktiv gruppe, og en stor gruppe læsere som måske drager nytte af flere indlæg.
Brugeravatar
kæmpefyr
Stoker VII
Stoker VII
13
Indlæg: 295
Tilmeldt: 01 maj 2011 20:20
Mit fyr: Mgm Hydro
Areal: 160m2
Brændsel: Piller og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af kæmpefyr »

:)
Flemmingth
Stoker XV
Stoker XV
14
Indlæg: 1034
Tilmeldt: 20 mar 2010 20:25
Mit fyr: MGM Comfort 15 + Passat Ventum VG-40
Areal: 210
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Roust, 6818 Årre
Har takket: 29 gange
Blevet takket: 34 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Flemmingth »

Jeg er også med, næsten dagligt.
Kommenterer når der er noget jeg mener, jeg kan hjælpe med. Sker dog ikke så ofte, da der er mange andre kloge hoveder, som kommer mig i forkøbet.
Fornøjer mig også over de kontroverser som visse personer ofte roder sig ud i icon_cheesygrin.gif
Med varm hilsen
Flemming Thomsen
Hvad kan udskydes til imorgen, skal ikke laves idag - thi imorgen er det måske overflødigt
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11098
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 121 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Ulrik »

pendec skrev: 30 aug 2019 11:13 @Ulrik må være glad, og vist den som mangler i tråden :)

Vi har en fin lille semi-aktiv gruppe, og en stor gruppe læsere som måske drager nytte af flere indlæg.
Ulrik er altid glad, næsten icon_cheesygrin.gif :great:
MvH Ulrik©
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
15
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Zarge »

Kikker skam også stadig flere gange dagligt...😇🍻

Besvar