En dag ved PC Support
Kunde: Goddag, jeg har et problem med Word.
Supporter: Okay, hva' slags problem?
Kunde: Vel, jeg skrev en tekst og så pludselig forsvandt det alt sammen!
Supporter: Bare forsvandt?
Kunde: Ja.
Supporter: Hvordan ser skærmen ud nu?
Kunde: Den viser ingenting siger jeg jo! Jeg får ikke skrevet et eneste bogstav!
Supporter: Kan du flytte markøren rundt på skærmen?
Kunde: Det er ingen markør. Som sagt, jeg får ikke skrevet nogen ting!
Supporter: Har din monitor en strømindikator?
Kunde: Hvad er en monitor?
Supporter: Det som ser ud som et tv. Har monitoren et lile lys som siger om den er tændt?
Kunde: Jeg ved ikke.
Supporter: Ok, se på bagsiden af den tv-lignende skærm, så finder du et strømkabel som går ind i skærmen. Ser du den?
Kunde: (lyden af famling) Ja, jeg tror det.
Supporter: Godt, Følg ledningen, og se om den er plugget i stikkontakten.
Kunde: (mere famling) Ja, det er den.
Supporter: Da du var bag ved monitoren, så du om det var et andet kabel der også?
Kunde: Nej...
Supporter: Nå, det skal der være. Du må kigge på bagsiden igen og finde den anden ledning.
Kunde: (Pause) Her er den!
Supporter: Følg den, og find ud af om den er plugget ordentligt ind i din computer.
Kunde: (Famler) Hrmmmf, jeg kan ikke nå den...
Supporter: Okay, ser kabelet i det mindste ud som om det er ordentligt på plads?
Kunde: Nej.
Supporter: Hvis du kigger ordentligt efter, hvad så?
Kunde: Nej, det er ikke på grund af synsvinkelen, det er fordi der er så mørkt her.
Supporter: Mørkt?
Kunde: Ja, kontorlyset er ikke tændt, så det eneste lys her er lyset fra vinduet.
Supporter: Okay, så tænd kontorlyset, da!
Kunde: Jeg kan ikke.
Supporter: Kan ikke? Hvorfor det?
Kunde: For strømmen er gået!
Supporter: Javel ja.. Så må du nok pakke maskinen sammen og levere den tilbage til der hvor du købte den.
Kunde: Åh? Virkelig? Er det så alvorligt?
Supporter: Ja, det er det.
Kunde: Hvad skal jeg sige til dem?
Supporter: Du kan sige at du er for dum til at have en PC.
![8.gif 8.gif](./images/smilies/8.gif)