Side 2 af 2

Re:

: 06 mar 2007 18:59
af Klaus
Jeg er da ret overbevist om at det er blowergarfen der skal sættes ned over hele linjen.. Men det ved Gert mere om...

: 07 mar 2007 19:17
af Herold
På en Passat C4 stokerkedel (som jeg har), reducerer man ydelsen ved at formindske de aktive dele:
* Ildfaste sten indsættes -> mindre brændkammer.
* Mindre blæserhjul -> reduceret max/min luftmængde.
* Smallere brændselsskubbere og -indfødningsspalte -> mindre forbrug.

Selve hedefladen i fyret er uændret. Så vidt jeg ved, kører fyret videre på sædvanligt styringsprogram - man stækker bare de dele, som deltager i energiproduktionen.

: 07 mar 2007 20:29
af tbnilen
Jeg har også monteret et reduktionssæt på mit Passat C2, med stor succes, jeg brugte flg. dele. se link til Passat: http://137156.buildyourownshop.com/prod ... b=8&page=1