Side 2 af 5

Re:

: 24 feb 2007 13:53
af Ulrik
I må jo ringe og rykke.

Da min snegl brød sammen, ringede jeg til ham.
Det var en lørdag og han kom samme dag.

: 24 feb 2007 16:12
af RasmusP
Ulrik skrev:I må jo ringe og rykke.
Ja - og min erfaring siger at man skal ringe hver dag indtil der er sket noget.

: 24 feb 2007 16:26
af Momme
Jeg vil også sige at det ikke lige frem er tempo den de sjælandske order der give karsten sved på panden.

Det kangodt være det er brobengene der er problemet. De prøve da eller at skjule det for jyderne ved at ligge betalingen på den anden side gasp.gif

Kan Karsten ikke selv klare det burte han prøve at finde en forhandler her over.

: 24 feb 2007 16:27
af soc
Jeg kan kun sige at jeg har oplevet super service, i forbindelse med en defekt snegl (slidt op) og Karsten fik Post danmark til at udleverer den selvom indpakning var itu.

Måske er landet for stort til liagro. Men så må han/liagro jo finde en partner på Øen. Måske kender nogle herinde en løsning på dette problem.

Skriv en mail til Karsten hvori i beskriver problemet, fejlen, og be om en dato for udbedring af fejl. evt. under garantien.

Udenfor garanti, be om bekræftelse på modtagelse af mail, og om en dato hvor problemet forventes løst.

damn good service.

Håber at det rækker i dette tilfælde.

: 24 feb 2007 16:48
af vagterne
Hej Rezo hvad er det for problemer du har!! måske vi kan afhjælpe dem

: 24 feb 2007 18:01
af Falcon
Ulrik skrev:I må jo ringe og rykke.

Da min snegl brød sammen, ringede jeg til ham.
Det var en lørdag og han kom samme dag.
Du bor jo også på den rigtige side af betalingsanlægget :lol:

: 25 feb 2007 11:03
af rezo
soc skrev:Jeg kan kun sige at jeg har oplevet super service, i forbindelse med en defekt snegl (slidt op) og Karsten fik Post danmark til at udleverer den selvom indpakning var itu.

Måske er landet for stort til liagro. Men så må han/liagro jo finde en partner på Øen. Måske kender nogle herinde en løsning på dette problem.

Skriv en mail til Karsten hvori i beskriver problemet, fejlen, og be om en dato for udbedring af fejl. evt. under garantien.

Udenfor garanti, be om bekræftelse på modtagelse af mail, og om en dato hvor problemet forventes løst.

damn good service.

Håber at det rækker i dette tilfælde.
Jeg har ringet og skrevet et par mails og rykket for de stumper han havde lovet mig - men der sker ikke noget!. Det er fint hvis han ikke kan dække hele landet, men så må han melde det ud inden han sælger til de dele af landet han ikke kan dække. En partner på sjælland vil være en rigtig god idé.

Vagterne :

Mit problem er stadigvæk røg i magasinet - Liagro har været her for at se på det og ændrede på nogle indstillinger på Blower grafen men det er ikke helt godt endnu. Efter ændringen er der opstået et nyt problem - det er som om den soder mere, der kommer ihvert tilfald noget sort røg ud af skorstenen nu - det har der aldrig gjort før :?
Jeg ved ikke om jeg vil have fyret mere - det virker som om al den snak om god service ikke holder mere. Det kunne være man skulle finde noget der virker første gang.

: 25 feb 2007 11:31
af RasmusP
rezo : har du fået indstillingerne af Karsten ?
Jeg har fået forkerte indstillinger af Karsten - prøv hellere at snakke med Martin

: 25 feb 2007 11:39
af rezo
RasmusP skrev:rezo : har du fået indstillingerne af Karsten ?
Jeg har fået forkerte indstillinger af Karsten - prøv hellere at snakke med Martin
Jeg har haft Martin her ovre - og han vil komme igen ?

Nej jeg har ikke fået nogle indstillinger af Karsten.

Martin er god nok - men han har rimeligt meget at lave når han er på Sjælland et par dage ind imellem.

: 25 feb 2007 11:42
af RasmusP
Ja Karsten lovede også at han ville komme forbi mig sidste gang har var her - men det gjorde han bare ikke