Side 2 af 2

Re: NBE besvarer ikke email

: 12 feb 2009 16:58
af jievo
Hej
Lige en opfølgning, jeg fik sørme en ny DTO u/b fra NBE med postmand Per idag.
Dvs en besvarelsestid på ca. 2 mdr. Så har de f....me godt nok travlt.
jievo

Re: NBE besvarer ikke email

: 12 feb 2009 21:29
af Jobak
agentjensen skrev:Det kan godt være jeg er lidt firkantet - men det vil altid være det sted du har købt et produkt der er ansvarlig i henhold til købeloven. Båbe med hensyn til at garantiforpligtigelse overholdes og evt returnering af penge m.m.

Toyota i Japan blander sig nok ikke så meget i hvis du har en reklamation op imod en dansk forhandler.

Jeg sidder som reklamationsansvarlig på en størrer dansk virksomhed med 95% af vores salg i udlandet og er vist rimeligt velbefaren indefor reglerne - men alt kan jo bøjes :-) :-)

Mvh

michael / Agentjensen
Prøv du at gå ud og købe en HP printer eller andet PC grej. Jeg er overbevist om at forhandleren er ligeglad med at den går i stykker.
Du bliver ikke engang gjort opmærksom på det ved købet.
Den med bilforhandleren og producenten fik jeg osse skudt i skoen af Baxi da jeg kontaktede dem. lav da for h.... en privat kunde support afdeling. Istedet for bare at "smide" alt i hovedet på VVS manden, men det er jo nok 1 af grundene til at arbejdspladser flytter til udlandet. VVS manden kan samle rørene fordi det er han go til. Nå ja jeg glemte jo at deres såkaldte godkendte installatører selvfølgelig er jævnligt på kursus i betjening osv. Det ved jeg så fra pålidelig kilde sker meget sjældent.

Re: NBE besvarer ikke email

: 17 feb 2009 18:16
af Superfyr
Hej kan ikke erklære mig enig syntes de svarer når man spørger.
De er næsten ikke til at ringe op men de vil da gerne ringe tilbage.

Meeeeeen nu kommer det nok an på hvad man evt skal spørge om for de alm spørgsmål kan de fleste forhandlere jo svare på og hvis Nbe skal svare på alt det så får de da vidst mere end gevaldigt travlt.

Sammenlignet med andre brancher så er det jo normalt forhandler man bør henvende sig til først.

:great: