T-boret 3/2-vejs 1" motorventil

Diskussion og spørgsmål vedr. kedler, installationen og skorstenen
Akkumuleringstank, VVB, Trækstabilisator
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 406 gange
Blevet takket: 424 gange

Re: T-boret 3/2-vejs 1" motorventil

Indlæg af triumph »

https://www.heiz24.de/index.php/gb/Hone ... TAQAvD_BwE
Brdr. Dahl har dem også til 800 ex momse

Christian M
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 70
Tilmeldt: 06 nov 2010 00:05
Mit fyr: Atmos DC50GD + Black Star
Areal: 260
Brændsel: Brænde + træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5700
Geografisk sted: Sydfyn
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: T-boret 3/2-vejs 1" motorventil

Indlæg af Christian M »

Screenshot_20200314-202438_Drive.jpg
BWJ hvordan kan A og B være forbundet, når den er L-boret?
Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
13
Indlæg: 3384
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 238 gange

Re: T-boret 3/2-vejs 1" motorventil

Indlæg af BWJ »

Christian M skrev: 14 mar 2020 20:51 Screenshot_20200314-202438_Drive.jpg
BWJ hvordan kan A og B være forbundet, når den er L-boret?
Naturligvis kun når man bruger den rigtige flowplan for L borede ventiler !
Man kan heller ikke dreje på en cykel uden styr.
Vedhæftede filer
l.png
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

Besvar