Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Troldmand. » 12 mar 2019 21:22
Indlæg af lamborg » 13 mar 2019 16:00
Indlæg af Lintz » 13 mar 2019 16:11
lamborg skrev: ↑13 mar 2019 16:00 Når det er rigtigt koldt og der er fuld gang i hele huset i weekenderne så bruger jeg op til 120 kg i døgnet . Min silo er 320 kg altså kan jeg kører to dage inden jeg skal fylde på igen men det er nu ikke så slemt som nogen gerne vil have det til at lyde . Det tager 5 min og er nu ikke noget særligt slæb . Men er man sofa dyr med spagittiarme ja så kan det jo lyde voldsomt . Jeg har et pelvac anlæg men det er ude af drift i øjeblikket fordi det venter på at ejeren tager sig sammen og bygger nogen siloer op så den kan trække af sig selv. Grunden til at han ikke har så travlt er nu nok at det i hverdagen er ligegyldigt men det er rart når man evt er på skiferie :-). Jeg har lige været nede og rense i bund i fyret det tog 20 min selvom der var aske efter 4 tons piller i den . Gider ikke rense så meget mere som jeg gjorde i starten . Herden er mit pejlemærke . Når det når op til den så må jeg hellere tage mig sammen . Og ja jeg ved at det ikke er så økonomisk men det vil jeg skide på . Livet er sgu for kort til at gå og være en fedterøv :-)
Indlæg af lamborg » 13 mar 2019 16:27
Indlæg af Andre1234 » 15 mar 2019 14:19
Tilbage til "RTB Pillefyr"