Re: Servicebesøg en gang om året
: 05 apr 2017 09:29
Man må vel også formode at med servicebesøg kommer et ønske om at han tilkaldes når noget går i udu. Så når sonder/motorer og andet ser ud som at fejle, så ringer du og bestiller servicemanden til at skifte delen som du har service garanti på delene, for ellers er det vel en ekstra pris eller slet ikke noget han vil servicere når du selv roder.
Så nej, jeg ville bruge service for at holde en garanti og evt dække sliddele (som nogle gør bedre end andre) og derfra ville jeg , hvis muligt , klare mig selv. Et par ekstra sluk hist og her i forårssæsonen er ikke en nyhed, det sker vel for mange som ikke kan få deres model til at modulere i styrke fra 100% til 0% uden at fejle, fordi kedel ikke kan slippe af med varmen.
Jeg ville spare de kroner, hvis problemer kun er en forårsting. Så hellere manuelt slukke/tænde hvis det virkelig sker , så 4 sluk om dagen må blive til 2 tænd i stedet set herfra, i denne tid? Nu bliver det vist køligere de næste dage, så er problemet nok ikke lige så stort.
Så nej, jeg ville bruge service for at holde en garanti og evt dække sliddele (som nogle gør bedre end andre) og derfra ville jeg , hvis muligt , klare mig selv. Et par ekstra sluk hist og her i forårssæsonen er ikke en nyhed, det sker vel for mange som ikke kan få deres model til at modulere i styrke fra 100% til 0% uden at fejle, fordi kedel ikke kan slippe af med varmen.
Jeg ville spare de kroner, hvis problemer kun er en forårsting. Så hellere manuelt slukke/tænde hvis det virkelig sker , så 4 sluk om dagen må blive til 2 tænd i stedet set herfra, i denne tid? Nu bliver det vist køligere de næste dage, så er problemet nok ikke lige så stort.