Der hvor man skal passe på er hvis man afhenter varen. Her kan det nemlig diskuteres om man så har haft mulighed for at se varen og det derved sidestilles med et butik køb
Men på
http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-ret ... on/fortryd har de lavet en fin defination
E-handel eller butikskøb
Flere erhvervsdrivende sælger deres varer både i en almindelig butik og på nettet. Hvis du fx har bestilt varen på nettet men hentet og betalt den i butikken, kan der opstå tvivl om, hvorvidt dit køb er et almindeligt butikskøb eller e-handel med 14 dages fortrydelsesret. Her er tidspunktet for selve købsaftalen afgørende. Hvis varen er bestilt på nettet, er købet dækket af reglerne for e-handel, selvom du henter og betaler varen i den "fysiske" butik. Hvis du bare har set varen på nettet, og måske forhørt dig nærmere om den, men først afgiver den egentlige bestilling i den "fysiske" butik, er købet et butikskøb, og du har kun fortrydelsesret, hvis du har aftalt det med sælgeren.
Så i dit tilfælde er det klokkeklart en e-handel og der har du 14 dages returret punktum.
HVIS du nu havde købt den i forretningen og de som service giver dig 14 dages retureret, så må de gerne selv opstille reglerne som det du bliver præsenteret for.
PS. Spild ikke tiden for at klare til forbrugerstyrelsen, en mail til fx. Ekstrabladets vagthund virker med garanti 400% bedre.