Hej Thy.
Når jeg trykker mig igennem programmet kommer følgende frem:
110
H18
L45
b (eller 6) 30
(omvendt 7-tal) 0,0
Jeg bliver ikke klogere af dette, hvad betyder det?
Rotvig
Fejl A-10
- Bigfoot
- Stoker XIX
- 13
- Indlæg: 5100
- Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
- Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
- Areal: 116
- Brændsel: ren el
- Fremviser gerne i postnummer: 6818
- Geografisk sted: Årre/Varde
- Har takket: 9 gange
- Blevet takket: 200 gange
Re: Fejl A-10
hvor er du fra i landet? det kunne da næsten være at du skulle have besøg af en som var inde i tingene, for det er pludselig ret så mange ting du skal tjekke efter,og du forstår vist ikke helt de ting som THY spørger efter.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
citat Bigfoot, herning pullingarena.
- thy
- Supporter
- 17
- Indlæg: 10380
- Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
- Mit fyr: Baxi 1,5 350L
- Areal: 190 +værksted 130
- Brændsel: Estonia
- Fremviser gerne i postnummer: 5560
- Dagligt forbrug: ca 8-30
- Årligt forbrug: ca 5-6
- Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
- Har takket: 101 gange
- Blevet takket: 269 gange
- Kontakt:
Re: Fejl A-10
så skal vi lige have talene fra den anden menu... alarm reset +driftformsknapRotvig » 13 Feb 2011, 12:32 skrev:Hej Thy.
Når jeg trykker mig igennem programmet kommer følgende frem:
110********** prom vrsion
H18 korteste pause mellem snegletid ****ændres til 15
L45 længste pause mellem snegletid**** ændres til 40
b (eller 6) 30 max blæs b30 er korekt til 1,5er
(omvendt 7-tal) 0,0 revasering af snegl R0,0 det bruges ved flis i 2,5 og 4,0(samme styringsprint dog størerrer relæer til snegl)
Jeg bliver ikke klogere af dette, hvad betyder det?
Rotvig
tror vi kommer igennem det
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
-
- Stoker I
- 13
- Indlæg: 11
- Tilmeldt: 13 feb 2011 08:01
-
- Stoker I
- 13
- Indlæg: 11
- Tilmeldt: 13 feb 2011 08:01
- thy
- Supporter
- 17
- Indlæg: 10380
- Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
- Mit fyr: Baxi 1,5 350L
- Areal: 190 +værksted 130
- Brændsel: Estonia
- Fremviser gerne i postnummer: 5560
- Dagligt forbrug: ca 8-30
- Årligt forbrug: ca 5-6
- Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
- Har takket: 101 gange
- Blevet takket: 269 gange
- Kontakt:
Re: Fejl A-10
Der skal bladres vidre med driftforms kanap for at ændringer gemmesRotvig » 13 Feb 2011, 13:07 skrev:og her kommer den anden menu:
-40
H1,7******* 1,2 når der køres på høj er det den tid sneglen kører hver gang
L1,7*********0,6 når der køres på lav er det den tid sneglen kører hver gang
P05 underpausefyring er det den tid blæser kører hvergang der er gået min perioden(den vi satte til 10MINuter) den kunne godt hæves til 06
8,0H********7,0 ilt% høj og lav den vil prøve at holde den over ved normalt kørsel..
6,0H********7,0
CAL
AU
Når jeg trykker mig igennem programmet kommer følgende frem:
110********** prom vrsion
H18 korteste pause mellem snegletid ****ændres til 15
L45 længste pause mellem snegletid**** ændres til 40
b (eller 6) 30 max blæs b30 er korekt til 1,5er
(omvendt 7-tal) 0,0 revasering af snegl R0,0 det bruges ved flis i 2,5 og 4,0(samme styringsprint dog størerrer relæer til snegl)
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
- thy
- Supporter
- 17
- Indlæg: 10380
- Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
- Mit fyr: Baxi 1,5 350L
- Areal: 190 +værksted 130
- Brændsel: Estonia
- Fremviser gerne i postnummer: 5560
- Dagligt forbrug: ca 8-30
- Årligt forbrug: ca 5-6
- Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
- Har takket: 101 gange
- Blevet takket: 269 gange
- Kontakt:
Re: Fejl A-10
har sendt mit nr i pb.. så kan vi løbe styringen igennem og få sat talene rigtigt ind
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
-
- Stoker I
- 14
- Indlæg: 16
- Tilmeldt: 07 feb 2010 14:20
- Mit fyr: Baxi 1,5
- Areal: 150
- Brændsel: træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 6310
- Dagligt forbrug: ca.30 kg.
- Årligt forbrug: 9 ton.
Re: Fejl A-10
Hejsa fandt du ud af hvorfor den lavede a10 alarm ? For det har min også lige lavet idag ,for første gang :-(
Hattesen.
Hattesen.
-
- Stoker I
- 13
- Indlæg: 11
- Tilmeldt: 13 feb 2011 08:01
Re: Fejl A-10
Hej Hattesen.
Ja vi fandt ud af det.
Der hvor iltstyringen går sidder fast på sin holder, sad den lidt løs.
Check også at der hvor iltstyringen går ind i skårstenen, om den skulle sidde fast her.
Ligeledes blev der fuget rundt om pakningen hvor styringen sidder på skårstenen,
jeg har ikke oplevet A10 siden.
Håber det kan hjælpe
Ja vi fandt ud af det.
Der hvor iltstyringen går sidder fast på sin holder, sad den lidt løs.
Check også at der hvor iltstyringen går ind i skårstenen, om den skulle sidde fast her.
Ligeledes blev der fuget rundt om pakningen hvor styringen sidder på skårstenen,
jeg har ikke oplevet A10 siden.
Håber det kan hjælpe
-
- Stoker I
- 14
- Indlæg: 16
- Tilmeldt: 07 feb 2010 14:20
- Mit fyr: Baxi 1,5
- Areal: 150
- Brændsel: træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 6310
- Dagligt forbrug: ca.30 kg.
- Årligt forbrug: 9 ton.
Re: Fejl A-10
Hej Rotvig.Rotvig » 05 Mar 2011, 07:29 skrev:Hej Hattesen.
Ja vi fandt ud af det.
Der hvor iltstyringen går sidder fast på sin holder, sad den lidt løs.
Check også at der hvor iltstyringen går ind i skårstenen, om den skulle sidde fast her.
Ligeledes blev der fuget rundt om pakningen hvor styringen sidder på skårstenen,
jeg har ikke oplevet A10 siden.
Håber det kan hjælpe
Jeg vil lige gå ud og tjekke det ,men forstår det bare ikke ,har kørt med fyret fra nyt af i 6 år uden problemer og så her til morgen er der så den A10 alarm
Men jeg vil lige tjekke om det hele sidder som det skal :-)
Tak for det hurtige svar :-)
Mvh. Hattesen.