Ja det er nu heller ikke fordi jeg er særlig støjfølsom, men det var virkelig eneverende, og det kunne ikke rigtig stedfæstes, - men jeg mener forhandleren snakkede om ekstra isolering omme bagi, og muligvis også noget med bagklappen og dens lister, men kan ikke huske det præcist.
Så prøv lige at sidde bagi, når I prøvekører - der er altså stor forskel på støj. Men for dælen hvor kan man bare justere de sæder foran, så man sidder helt perfekt og de kørte sgu godt.
Mvh Jens
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
Jeg kan varmt anbefale den nye C-max, jeg har prøvet en 1,6 TDCI 115.HK, den kører rigtig godt, og er forbavsende støjsvag, selv på motorvej ved 140 kan man kun høre lidt dækstøj
Er ved at købe en 2.0 TDCI 140.HK (Titanium)
Mvh.
Brian
ikke længere kunde hos fjernvarme mafiaen
Online fyrdata:
Når bilen skal være over den alder, for at undgå beskatning, så prøv lige en tur i en S-max..... For pokker en dejlig bil, masser af plads, man sidder pisse godt, og det hele sidder som det skal. Der har ford virkelig lavet en rigtig fed bil, og den nye C-max har virkelig arvet mange af de fede detaljer derfra. Den gamle C-max er ikke værd at kigge på, jeg synes den er pisse kedelig.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Ulrik » 11 Jan 2011, 20:58 skrev:S-max ser ikke ud til at være så høj som Touran, eller er det synsbedrag?
synsbedrag.... jeg vil endda påstå at S-max er større end touran.
Jeg er i familie med www.michaels-automobiler.dk
han sælger begge slags biler, og er nok den forhandler i landet her, med flest i udbud.
Det kunne da være du skulle kigge over til ham en tur, for så kan du jo prøve begge biler samtidig, og se modellerne lidt an.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Hvad er det der sker med folk og ford... Det er og bliver et bilmærke man skal udenom.. det er som om de har hevet lortet op fra havets bund sådan som de ruster..
Nej skal man være forrest i flokken skal der stå VW på blokken... Fin konklusion du er kommet frem til med en touran.. så går du absolut ikke galt i byen...
Vær lige opmærksom på 2,0 tdi modellen med 140 hk... de havde en overgang med at flække topstykket.. men det skulle være i orden på de nyere modeller...
Du bliver så glad for en touran og gør dig selv den tjeneste at køb en med DSG gear... så bliver det ikke bedre..
Gæt selv hvad jeg kører i :-)
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)
hudle » 11 Jan 2011, 21:20 skrev:Hvad er det der sker med folk og ford... Det er og bliver et bilmærke man skal udenom.. det er som om de har hevet lortet op fra havets bund sådan som de ruster..
Nej skal man være forrest i flokken skal der stå VW på blokken... Fin konklusion du er kommet frem til med en touran.. så går du absolut ikke galt i byen...
Vær lige opmærksom på 2,0 tdi modellen med 140 hk... de havde en overgang med at flække topstykket.. men det skulle være i orden på de nyere modeller...
Du bliver så glad for en touran og gør dig selv den tjeneste at køb en med DSG gear... så bliver det ikke bedre..
Gæt selv hvad jeg kører i :-)
den nye generation, har virkelig kastet den overbevisning i grus. Jeg tænkte selv som dig, indtil jeg begyndte at skrue i biler ude ved michael.
De S-max er virkelig skruet godt sammen. Det kører kanon, og de har ingen større fejl, som VAG koncernen har med sine turboer, topstykker og diverse ventiler. Kører selv en VAG TDi, bare en skoda, og jeg har netop døjet med det flækkede topstykke, dog på en 1.9. Det er en reperation til små 35.000 kr....
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Bigfoot » 11 Jan 2011, 21:29 skrev:....Kører selv en VAG TDi, bare en skoda, og jeg har netop døjet med det flækkede topstykke, dog på en 1.9. Det er en reperation til små 35.000 kr....
De må da være fordi du lægger en komplet ny 130 hestes motor i?
Der kører 16 millioner 1,9 TDI'er, så det kan reperationen simpelt hen ikke løbe op i, med mindre din slægtning er ude på at tørre dig.
Der kører 16 millioner 1,9 TDI'er, så det kan reperationen simpelt hen ikke løbe op i, med mindre din slægtning er ude på at tørre dig.
jeg sagde ikke det var det jeg havde givet.... prisen for et topstykke er 20K+moms. dertil kommer så et pissedyrt slibesæt, og så kom der lige lidt andre ting til også.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.