den har også andre skavanker.... det er ingen ny dame længere, så rust er at tage med i betragtningen... og alt det fis med import biler ikke har rust, den holder ikke.
motoren er der ikke noget at sige til, andet end at den er skrækkelig at skrue på.
husk at går der noget i stykker på det quattro der, så koster det kassen at reparere.
som en sidste ting, ville jeg gerne have en dokumentation for det lave km tal..... det er ikke mange km den har trillet i sit liv.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Bigfoot » 28 Dec 2010, 17:23 skrev:den har også andre skavanker.... det er ingen ny dame længere, så rust er at tage med i betragtningen... og alt det fis med import biler ikke har rust, den holder ikke.
motoren er der ikke noget at sige til, andet end at den er skrækkelig at skrue på.
husk at går der noget i stykker på det quattro der, så koster det kassen at reparere.
som en sidste ting, ville jeg gerne have en dokumentation for det lave km tal..... det er ikke mange km den har trillet i sit liv.
Den er jo helgalv. - Men ja biler fra Tyskland er ikke rustfri desværre
Du har helt ret mht. Den er dyr at reparere!
KM. Der følger komplet servicebog med, - og garanti for KM.
Har hørt at den 2,8 liter motor har været problemfyldt ?, - noget med at topstykket ikke kunne holde, - er der nogen der har hørt noget om det ?
Jeg er lidt mere interesseret i de "tekniske" skavanker sådan en bil måtte have
snubbi » 28 Dec 2010, 18:50 skrev:har købt en laguna i syd tyskland der var ikke rust i ,de salter ikke i tyskland
saltet er den mindste faktor, når det kommer til rust i biler.... desuden så bruger de et kemiprodukt i sydtyskland, istedet for salt, og det er faktisk værre mod metal, end salt.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
levi » 28 Dec 2010, 18:22 skrev:
Den er jo helgalv. - Men ja biler fra Tyskland er ikke rustfri desværre
Du har helt ret mht. Den er dyr at reparere!
KM. Der følger komplet servicebog med, - og garanti for KM.
Har hørt at den 2,8 liter motor har været problemfyldt ?, - noget med at topstykket ikke kunne holde, - er der nogen der har hørt noget om det ?
Jeg er lidt mere interesseret i de "tekniske" skavanker sådan en bil måtte have
hel galv ja.... rustfri... nej..... opel vectra b fra 99-01 er også helgalv, og de ruster fandme værre end blottet metal.
Den årgang af helgalvanisering der, holder ikke særlig godt. De er først begyndt at få styr på det de sidste par år
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.