Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af levi » 28 dec 2010 15:16
Indlæg af svsommer » 28 dec 2010 17:16
Indlæg af Bigfoot » 28 dec 2010 17:23
Indlæg af Ulrik » 28 dec 2010 17:31
Indlæg af levi » 28 dec 2010 18:20
svsommer » 28 Dec 2010, 17:16 skrev:Hej Dejlig øse Skavanker Benzin forbrug og fart bøder mvh
Indlæg af levi » 28 dec 2010 18:22
Bigfoot » 28 Dec 2010, 17:23 skrev:den har også andre skavanker.... det er ingen ny dame længere, så rust er at tage med i betragtningen... og alt det fis med import biler ikke har rust, den holder ikke. motoren er der ikke noget at sige til, andet end at den er skrækkelig at skrue på. husk at går der noget i stykker på det quattro der, så koster det kassen at reparere. som en sidste ting, ville jeg gerne have en dokumentation for det lave km tal..... det er ikke mange km den har trillet i sit liv.
Indlæg af levi » 28 dec 2010 18:23
Ulrik » 28 Dec 2010, 17:31 skrev:Fed bil. Tak for tippet. Den er nu købt
Indlæg af snubbi » 28 dec 2010 18:50
Indlæg af Bigfoot » 28 dec 2010 19:20
snubbi » 28 Dec 2010, 18:50 skrev:har købt en laguna i syd tyskland der var ikke rust i ,de salter ikke i tyskland
Indlæg af Bigfoot » 28 dec 2010 19:23
levi » 28 Dec 2010, 18:22 skrev: Den er jo helgalv. - Men ja biler fra Tyskland er ikke rustfri desværre Du har helt ret mht. Den er dyr at reparere! KM. Der følger komplet servicebog med, - og garanti for KM. Har hørt at den 2,8 liter motor har været problemfyldt ?, - noget med at topstykket ikke kunne holde, - er der nogen der har hørt noget om det ? Jeg er lidt mere interesseret i de "tekniske" skavanker sådan en bil måtte have
Tilbage til "Bil, MC og Motor"