Klaus » 17 Dec 2010, 21:04 skrev:Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.
Jo, jo, det er da ganske rigitigt. Men nu er indlæget jo postet i "Fri Debat"
Denne del af forummet har endda undertitlen "Tal om lige hvad du har lyst til - Ordet er frit"
Hvorfor jeg er af den opfattelse, at der i denne del, er meget vide rammer for ytringsfriheden.
Også mere end der ellers er i den øvrige del af forummet. Ellers kalder jeg det godt nok for
falsk varebetegnelse
Jeg er dog enig i, at brugere ikke bevidst må vildlede, eller fremsætte ubegrundede påstande,
for på den måde at fremstå på mere positiv, eller negativ vis, end realiteterne berettiger til.
Det skal redaktørene naturligvis tage hånd om.
Roses den som roses bør. Til gengæld må det også være muligt, at fortælle om dårlige kunde-
oplevelser. Jeg forstår udemærket nogle brugeres fustrationer, når de oplever, at nogen får
bedre service end andre. Som udgangspunkt må det være en af sælgernes fornemmeste opgaver,
at behandle alle kunder ens. Eller næsten ens, for trofaste kunder skal altså have lige lidt ekstra.
Det er også god kundepleje. Det er en balancegang, der kan være næsten umulig for forhandlere
/sælgere at praktisere til alles tilfredshed. Hvilket denne tråd jo er et glimrende bevis på
Sælgere/forhandlere kan lige så godt, først som sidst, erkende at man ikke kan gøre alle tilfredse.
Ingen kunder er ens, og vi har som regel forskellige forventninger til kundepleje og serviceniveau.
Derfor vil der altid kunne findes eksempler på gode, såvel som dårlige kundeoplevelser. Men specielt
i forhold til de dårlige oplevelser, må det være muligt at beskrive, hvorfor tingene gik galt?
De "Anklagede" firmaer, må så også have en fair chance for at beskrive deres version, af et
uheldigt sagsforløb. Her tænker jeg specielt på, hvad der blev gjort for at rette op på det?
-Der er jo altid 2 sider af samme sag.
Jeg har selv tidligere fået "redaktør enevældet" at føle. Og gu' blev jeg da sur
I mit tilfælde,
blev forumreglerne rettet til, efterhånden som jeg udfordrede dem og fandt smuthullerne. Til
sidst gik der faktisk sport i det
Til sidst blev det dog for "speget", og jeg har holdt en
længere pause fra forummet. Men her i 2010 har jeg været tilbage for fuld kraft. Idet jeg lever
efter sætningen; "Kan man ikke lide lugten i bageriet, skal man ikke skride, før end at man har
prøvet at lufte ud"
Mvh.