Landevejsridderen » 04 Nov 2010, 18:37 skrev:Vil lige indskyde at Kormoran Winter Pro, er et rigtig godt dæk også, der ligeledes er tilpasset vores klima. Det er et ganske billigt vinterdæk, og man skal lige være opmærksom, hvis man er mange sæsoner om at slide dem ned, da de godt kan blive lidt møre i gummiet efter nogle år.. Men er du 2-3 sæsoner om at slide dine vinterdæk ned, så er det helt sikkert valuta for pengene
Arh! kan du bevise dette dæks "uovertrufne" egenskaber, hvis det er så godt var det nok mere kendt. personligt har jeg aldrig hørt om Komoran dæk!
Lyder sgu som om dert er et billigt anden rangsdæk ala asien hvor forrige års dækmønster i europa er blevet kopieret uden skæven til gummiblandingen
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
mejeristen » 04 Nov 2010, 20:55 skrev:ja indtil en hvis grad, de skal stadig kunne overføre motorens kræfter sikkert uden at bilens hjul mister vejgrebet!
Det er jo så nok derfor at der fra fabrikantens side er angivet en minimumsdækstørrelse i typegodkendelsen
mejeristen » 04 Nov 2010, 21:01 skrev:Arh! kan du bevise dette dæks "uovertrufne" egenskaber, hvis det er så godt var det nok mere kendt. personligt har jeg aldrig hørt om Komoran dæk!
Lyder sgu som om dert er et billigt anden rangsdæk ala asien hvor forrige års dækmønster i europa er blevet kopieret uden skæven til gummiblandingen
Tjah, sæt det på bilen og kør, så har du da det mest håndgribelige bevis..
Fordi du ikke lige har hørt om fabrikanten, er det jo ikke nødvendigvis noget kopilort fra Kina, det kunne jo også bare være at du var for uvidende om dækproducenter..
tja min pointe var, at hvis dækket var så godt kan det jo undre at der ikke er mere anerkendt!
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)