Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Ulrik » 24 feb 2007 13:53
Indlæg af RasmusP » 24 feb 2007 16:12
Ulrik skrev:I må jo ringe og rykke.
Indlæg af Momme » 24 feb 2007 16:26
Indlæg af soc » 24 feb 2007 16:27
Indlæg af vagterne » 24 feb 2007 16:48
Indlæg af Falcon » 24 feb 2007 18:01
Ulrik skrev:I må jo ringe og rykke. Da min snegl brød sammen, ringede jeg til ham. Det var en lørdag og han kom samme dag.
Indlæg af rezo » 25 feb 2007 11:03
soc skrev:Jeg kan kun sige at jeg har oplevet super service, i forbindelse med en defekt snegl (slidt op) og Karsten fik Post danmark til at udleverer den selvom indpakning var itu. Måske er landet for stort til liagro. Men så må han/liagro jo finde en partner på Øen. Måske kender nogle herinde en løsning på dette problem. Skriv en mail til Karsten hvori i beskriver problemet, fejlen, og be om en dato for udbedring af fejl. evt. under garantien. Udenfor garanti, be om bekræftelse på modtagelse af mail, og om en dato hvor problemet forventes løst. damn good service. Håber at det rækker i dette tilfælde.
Indlæg af RasmusP » 25 feb 2007 11:31
Indlæg af rezo » 25 feb 2007 11:39
RasmusP skrev:rezo : har du fået indstillingerne af Karsten ? Jeg har fået forkerte indstillinger af Karsten - prøv hellere at snakke med Martin
Indlæg af RasmusP » 25 feb 2007 11:42
Tilbage til "Benekov Stoker"