olestevelt skrev:Mit hovedproblem er, at det har været utrolig svært at får fat i nogen, der ved hvilken type fyr det egl. er.
Men også mange andre problemer. Det er noget med at tale ordentligt til hinanden i telefonen samt at give respons på de ting, man spørger om. At beskrive et produkt, i dette tilfælde en blæser med, om den er grå eller sort, det ville kræve, at pågældende fabrik kun laver sorte eller grå blæsere. Andre fabrikanter har typenumre og produktlinie mv monteret på deres produkt, og kan derved meget let identificere en bestemt udskiftningsdel, når kunden henvender sig.
Endelig og ikke mindst har der i bestemte firmaer udviklet sig den "kultur," at man ikke har tilstrækkelig kapacitet til at betjene kunderne. Telefonerne er ikke tilstrækkeligt betjent, man glemmer at ringe tilbage, og spørger om ting, som man een gang har forklaret tydeligt til en anden medarbejder. Jeg er så meget optimist, at jeg tror finanskrisen løser dette problem i løbet af de næste måneder. Men så er det ikke sikkert, det er de samme mennesker, der tager telefonen til den tid. Ole Hansen
Nu er Scotten også ét af de produkter på det danske marked, hvor du får mest for pengene. Markedet for pillefyr er altså ikke så stort, at man bare lige kan ansætte en ekstra mand til support og logistik uden det går væsentligt ud over indkøbsprisen.
Så hvis man ikke er indstillet på lidt gør-det-selv arbejde, eller undersøge nettet lidt (f.eks. får du som regl svar på dine spørgsmål herinde samme dag) så skal man nok vælge en løsning med en lidt anden support model...
Anyway, håber då får varme på