Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af svanggaard » 08 jun 2024 07:54
Indlæg af thy » 08 jun 2024 10:19
Indlæg af triumph » 08 jun 2024 10:43
Indlæg af kivi » 08 jun 2024 20:10
Indlæg af svanggaard » 10 jun 2024 02:57
Indlæg af Smoelfen » 10 jun 2024 06:36
svanggaard skrev: ↑10 jun 2024 02:57 Generelt er jeg glad for Adaptiv fartpilot, men på motorvejen oplever jeg, at bilen sænker hastigheden for tidligt ifbm. med overhaling. Jeg skal simpelthen trække ud til overhaling alt for tidligt, hvis jeg vil undgå at bilen sænker hastigheden. Jeg har prøvet at ændre på "afstand til forankørende" uden det giver mærkbar forskel. Lane assist slår jeg altid fra på motorvej. Jeg skal alligevel holde hænder på rattet og jeg bryder mig ikke om at blive "modarbejdet" når bilen mener, at man er for tæt på en vejstribe. Fint nok at rattet vibrerer, men at den decideret trækker i rattet under kørsel med 110-130km/t, synes jeg ikke er specielt behageligt. Og ja, jeg husker (næsten altid) at blinke ved vognbaneskift.
Indlæg af svanggaard » 10 jun 2024 08:21
Indlæg af kivi » 10 jun 2024 09:26
Indlæg af svanggaard » 10 jun 2024 12:38
Tilbage til "Bil, MC og Motor"