Indlæg
af pendec »
Nå,
så begynder Ioniq5 at vise tænder, lidt som man snakkede meget om Kuga og andre biler i starten, ID3 havde især en masse software problemer, EQC4 havde problemer med batteriet , BMW nåede at hente deres hjem inden nogen gik i brænd, osv,osv.
Men så blev det hverdag, Kuga fik en del 12v batterier skiftet, nu har Ioniq5 en del udfordringer med biler som ikke vil starte når de skal ud og køre pga fladt 12v batteri, som skal skiftes hos forhandler, de kender problemet men virker ikke til at ville skifte alle med hyundai 12v batteri, og endnu ingen artikler bare folk på facebook som erfarer problemerne. Glemte jeg at ioniq5 også kan gå istå og man ikke kan skifte gear på nogen måde.
Det er bare øv med de elbiler, det synes især at være den lille 12v, som volder mange problemer, fordi der nok er alt for meget levende elektronik i bilen, når den er parkeret og som man gerne vil tale med fra mobil, eller Hyundai remote checker og henter opdateringer osv...