Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Video opkald via Messenger

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Video opkald via Messenger

Indlæg af Lintz » 02 jun 2021 09:25

Skal i aften have et lille møde med en gut som har et program/side som jeg bruger og har abb til.
Der er nogle problemer med siden og han vil gerne kigge med når de opstår ved mig.

Nu er jeg blevet i tvivl om der er en funktion i messenger som gør det muligt at se skærm på den enhed der ringes til eller om han mener at der ringes til en anden enhed.

Ved godt der findes en form for viewer program men det har jeg nægtet ham da det er en firma pc med megen sikkerhed omkring.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


pendec

Re: Video opkald via Messenger

Indlæg af pendec » 02 jun 2021 09:37

Der bliver nok rigtig svært via webcam, normalen er for flere, et program som TEAMVIEWER som kan lægges på mange firma pc'r dog med licens hvis deres ønsker skal følges men det virker for mange selvom firewall på pc'r har lukket for indegående trafik, da TEAMVIEWER fungerer udadgående og sender til central server, som han så også forbinder til for at se din skærm.

Jeg vil da tro sikkerheden er i top da ingen klager over programmet og det har eksisteret i mange år.
Og det er jo kun åben mens du og ham har det åben.

Jeg glemte at sige, at jeg kender ikke messenger, så om det også har skærmdelingsfunktion, aner jeg ikke. Det er jo meget mere teknisk og et større hul på ens pc, hvis man har facebook+messenger installeret, så er teamviewer jo ingenting op imod det :)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Video opkald via Messenger

Indlæg af Lintz » 03 jun 2021 18:33

Nå - Det er jo nemt - På Pc er der simpelthen en knap som hedder "Del Skærm" og så får man mulighed for at vælge hvilken der skal deles.
Her kunne jeg så bare vælge Chrome og det aktuelle faneblad.
Det er så det eneste som modtager kan se og følge med i.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar