Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Lugt af kattepis og lort.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Lugt af kattepis og lort.

Indlæg af Lintz » 20 feb 2021 15:44

pelle skrev:
20 feb 2021 12:11
Var inde og kikke på de ozon generatorer. Men, ved intet om den slags. Måske skulle jeg i stedet for købe et anlæg i stedet for at leje et. Vil i linke til et anlæg der er godt ? Det kunne da godt være det var noget der var godt at have hvis man får nye lejere, og de gamle har efterladt noget uhumsk.

Jeg blev da lidt nysgerrig på hvad sådan en fætter er for en og fandt ud af at der er nogle grænseværdier ifølge AT som ikke må overskrides samt at hvad jeg kunne læse mig til at der åbenbart også er nogle værdier som er direkte dødlige.
Disse er selvfølgelig nok rimelig høje men tror da nok det er noget som man bør have lidt kendskab til inden man lige knalder sådan en tingest igang i en lejlighed.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Lugt af kattepis og lort.

Indlæg af pelle » 20 feb 2021 16:18

Jeg ved heller ingenting.. Søgte lidt..Ved en forhandler stod der dette..

En ozongenerator bør kun anvendes i lukkede rum hvor der ikke befinder sig mennesker eller dyr. Efter endt ozonbehandling bør rummet ikke betrædes i 2 timer. Derefter bør der luftes ud i mindst 30 min. Indånd aldrig ozon direkte fra apparatet og producer ikke mere ozon end der passer til rummets størrelse. Sørg for at der ikke befinder sig brændbare gasser eller eksplosive stoffer i nærheden af ozongeneratoren. Denne model anvender derudover en UV-lampe. Mennesker, dyr og planter bør ikke udsættes direkte for UV-stråler som kan føre til forbrændinger på huden eller øjnene. Beskyt dig selv og dine omgivelser mod UV-stråling. Læs brugsanvisningen grundigt inden du går igang og følg alle sikkerhedsanvisningerne.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Besvar