Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Metoo

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 98 gange
Modtaget likes: 46 gange

Metoo

Indlæg af thoken » 19 okt 2020 19:51

Hej.

Nå, gad vide om Frank Jensen skal være bingo vært på en lokal TV station igen? Så kan han jo sidde og trille med kuglerne, og der er ingen kvinder han kan komme til at forulempe, da han er alene på skærmen😂

Når det så er sagt så er det sgu lidt “sharia”lovagtigt at bare der er 3-4 der påstår noget, så er man dømt uden rettergang og uden muligheder for at afgive forklaring. Men der er jo også nogen der udnytter deres magt.

Mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Metoo

Indlæg af Lintz » 19 okt 2020 19:56

Jeg syntes det er til at brække sig over.

Jeg har svært ved at se at disse kvinder der åbenbart er blevet forulempet kan leve i så mange år efter uden at sige noget og pludseligt kan de næsten ikke leve med det. Ja - De har måske arbejdet sammen med den pågældende mand i årevis efter episoden.

Ser det som en mulighed for at komme frem i rampelyset og fremme deres egen karrierer.

Jeg ville ønske de kunne føre noget politik som kunne gavne os alm. danskere for den løn som vi nu giver dem
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

pendec

Re: Metoo

Indlæg af pendec » 19 okt 2020 20:48

At vi begynder at dømme udenfor lovgivning på dissse krænkelser, som er så gamle og egentlig være røget for forældelsesfristen , er fantastisk.

Vi venter på kvinder får deres tur, og det er slut med lapdance og nøddekrammer når de har drukket for meget, for så er krænkelserne jo igang.

Man tør slet ikke tænke på dem som tager kvinden på skuldrene fordi de rejser sig, eller giver kvinden et velkommen kindkys, eller når man danser, så tør man ikke holde hænder mere, uden at skulle dømmes for krænkelser 10-15 år senere, uden man dårligt kan huske det.

De personer som er udsat, må have gjort mere end haft en hånd på låret og i den dur.. Der er nok nogle kvinder som har gjort karriere på at mødes på istedgade lokal hotel, og så vil de ikke risikere at ødelægge mere.

for 5 minutes of fame, har flere kvinder ramt plet , måske får de selv en tur mere i rampelyset, dog med mere negativ omtale, for som det hedder sig, man kaster ikke med sten, når man selv bor i glashus :)


Besvar