Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Guld implantat mod smerter

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af Lintz » 04 okt 2020 15:19

pelle skrev:
04 okt 2020 14:48
Så, er det spændende hvor længe det holder. :)
Indtil du er i pengenød :D Så ved du hvor du har din reservebeholdning icon_cheesygrin.gif

- Men ellers. Fedt at det virker. :great: :great: :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af pelle » 20 okt 2020 17:33

Jeg fatter ikke det her. Jeg har stort set ikke ondt længere. Mistroisk som jeg er begyndte jeg at tænke.. Ja ja.. Det er godt med ham, Han har lagt en blokade og har hævet hyren. Det er jo ordnet bag min ryg, så jeg har ikke set hvad der foregik. Men, det passer jo heller ikke her da en blokade vil være aftagende i effekt over tid. Som det menneske jeg er, meldte jeg tilbage til ham lægen i dag, og fortalte ham om status. Det er det mindste man kan gøre når nogen har gjort noget godt for en. Han fik stor ros over telefonen. Han sagde at om et års tid vil du overhovedet ikke mærke noget til det. Det vil kun blive bedreog bedre. Mærkelig guld kan det der :)
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af Lintz » 20 okt 2020 17:40

pelle skrev:
20 okt 2020 17:33
Jeg fatter ikke det her. Jeg har stort set ikke ondt længere. Mistroisk som jeg er begyndte jeg at tænke.. Ja ja.. Det er godt med ham, Han har lagt en blokade og har hævet hyren. Det er jo ordnet bag min ryg, så jeg har ikke set hvad der foregik. Men, det passer jo heller ikke her da en blokade vil være aftagende i effekt over tid. Som det menneske jeg er, meldte jeg tilbage til ham lægen i dag, og fortalte ham om status. Det er det mindste man kan gøre når nogen har gjort noget godt for en. Han fik stor ros over telefonen. Han sagde at om et års tid vil du overhovedet ikke mærke noget til det. Det vil kun blive bedreog bedre. Mærkelig guld kan det der :)
Du har ikke fået en forklaring eller læst dig frem til hvad det evt. gør ved kroppen ?
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af pelle » 20 okt 2020 17:59

Lintz skrev:
20 okt 2020 17:40
Du har ikke fået en forklaring eller læst dig frem til hvad det evt. gør ved kroppen ?
Nej. Det har jeg ikke. Spurgte ham lægen. Han vidste det heller ikke. Han nævnte noget om guldets atomer. Det forstår jeg så ikke. Mon ikke han mente ioner. Det er bare ikke alt der kan forklares. Det kan ikke forklares videnskabeligt... Lidt lige som humlebien. Eksperterne siger den er for tung til at flyve i forhold til dens små vinger. Den lille fede humlebi ved det bare ikke så den flyver lystig og uvidende rundt.. icon_cheesygrin.gif
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af pelle » 20 okt 2020 18:08

En dyrlæge har en ide om hvad det er..
""
Hvordan virker guldakupunktur, og hvordan foregår behandlingen?
Dyrlægen vurderer ofte, at det er nødvendigt at få en permanent smertedækning af det/de syge led, hvis der er tale om en kronisk lidelse. Ved guldimplantation lægges små sterile guldstykker i særlige akupunkturpunkter.

Udover at skabe en blokering af smerteimpulserne og bevirke en frigørelse af cirkulerende smertestillende stoffer i blodet, synes guldakupunkturen også at gavne det syge led på anden måde.

Man mener at det kronisk syge led får en negativ ion-ladning, og at kroppen i et forsøg på at neutralisere denne negative ladning tiltrækker positive ioner i form af calcium-ioner. Disse aflejres omkring leddet og giver anledning til yderligere smerte. Guldakupunkturen synes at ophæve denne negative ladning, så der ikke sker yderligere knogleaflejringer omkring leddet.

Indførslen af de små guldstykker skal ske meget præcist og foregår under fuld bedøvelse. Der kan være en midlertidig let forværring dagen efter behandlingen, men indenfor den første uge vil de fleste allerede være smertefri. Få dyr reagerer langsomt på behandlingen, og disse vil bedres i løbet af de første 4-6 uger. I tilfælde hvor der er tale om meget syge led, kan der gå op til 6 mdr., før den endelige effekt kan vurderes. Nye undersøgelser viser at kun cirka 5 % ikke har gavn af indgrebet. Disse tilfælde må revurderes med henblik på diagnose og eventuelle alternativer tages op til overvejelse.""
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.


Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af BWJ » 20 okt 2020 18:36

Efter indtagelse i rigelige mængder af disse https://cavithe.dk/butik/blue-nun-24k-gold-edition/ bliver der nok rift om kadaveret til den tid -
Dancedancer07.gif Dancedancer07.gif
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af MichaelK » 20 okt 2020 21:02

pelle skrev:
04 okt 2020 14:48
Og det virker på mig. 36 små stykker guld blev der lagt ind i ryggen,12 steder blev der lagt 3 stk guld ind, ca 5 cm ned i vævet. Smerterne er reduceret til noget ubetydeligt i forhold til før. Så, er det spændende hvor længe det holder. :)
Hvad koster sådan en omgang, hvis man må spørge?

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af pelle » 21 okt 2020 02:53

Det koster jo godt nok en del. Men, hellere lommesmerter en stykke tid end de vedvarende rygsmerter. Men her jeg fik det gjort.

https://gold-implant-clinic.com/
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 98 gange
Modtaget likes: 46 gange

Re: Guld implantat mod smerter

Indlæg af thoken » 21 okt 2020 05:13

pelle skrev:
21 okt 2020 02:53
Det koster jo godt nok en del. Men, hellere lommesmerter en stykke tid end de vedvarende rygsmerter. Men her jeg fik det gjort.

https://gold-implant-clinic.com/
Hej.
Det er da så fedt at du er sluppet af med dine smerter👍
Mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html


Besvar