Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af thermik » 05 jan 2020 19:56
eeyore skrev: ↑05 jan 2020 19:52 Jeg har en Arduino med en hall effect sensor, som registered når de de to magneter som jeg har placement på sneglens aksel, passerer forbi den. Jeg har afmålt hvor mange gram træpiller som sneglen giver pr omgang og kan derfor beregne forbruget. Arduino'en er forbundet med USB til en PC som kører Coolterm til at logge data fra Arduino og samtidig kører den mit eget longings software. Noget af varmen fra kælderen stiger op i stueetagen, men der forsvinder også noget ud igennem væggene. Der er 400mm isolering over alt på loftet. Jeg har en blanding af Danfoss gulvarmestyring og radiatortermostater, styret af Link centralen. Det eneste specielle som jeg har er et relæ som bruges til at fortælle fyret om der er behov for varme eller ej.
Indlæg af eeyore » 05 jan 2020 20:02
Indlæg af pendec » 05 jan 2020 20:39
eeyore skrev: ↑05 jan 2020 19:52 Jeg har en blanding af Danfoss gulvarmestyring og radiatortermostater, styret af Link centralen. Det eneste specielle som jeg har er et relæ som bruges til at fortælle fyret om der er behov for varme eller ej.
Indlæg af eeyore » 05 jan 2020 20:44
Indlæg af eeyore » 05 jan 2021 16:12
Indlæg af eeyore » 07 jan 2024 17:26
Tilbage til "Mit fyrrum og mine indstillinger"