Discovery reklame

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Discovery reklame

Indlæg af lamborg »

Hej alle med en mening og det er mange :-)

Jeg ser denne dobbeltsidet hadereklame fra Discovery mod Yoysee overalt .

Og hører fodbold folket og andet hidse sig op over lorte Yousee osv osv osv .

Men er jeg den eneste der synes at det er Discovery der er røv og nøgler i dette spil og tager en masse danskere som gisler i deres griske iver på at sikre mange millioner i kassen .
Fakta i denne sag er som jeg har forstået det at Yousee vil flytte Discoverykanaler over i deres blandselv tv og tage det ud af de faste pakker således at dem der ønsker at se Dicovery kanaler kan se det men alle dem der bare har det i de faste pakker uden at se det kan slippe for at betale for noget de aldrig ser . Er det ikke nettop lige det som mange ønsker . Men det vil jo koste i kassen hos Discovery fordi mange så ikke vil tilvælge noget de aldrig ser så derfor bruger de en masse millioner på at svine Yousee som medierne i Danmark jo meget belejligt sørger for ikke kommer til orde fordi de jo elsker at hade TDC :-).
Men lad høre lad høre :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

pendec

Re: Discovery reklame

Indlæg af pendec »

Discovery er en mastodont ift. yousee kabeltv Danmark. De spiller bare med underlivet, og viser hvem som har den største og kan i længst tid.
Så vil yousee fortsætte ud af aftalen, så kan de nok også miste eller roligt forcere kunder på streaming hurtigere end flowtv folk før ville.

1.2Mil kunder er mange, og dem som kan springe før, gør det måske. Så vidt jeg husker får de jo kanaler tilbage på Dplay.

Tror ikke Discovery giver op. Og hvem har mest ret? Det handler jo om penge og magt, så jeg synes de skal have lov og spille den ud.

Da canal digital ikke ville godtage stigninger hos Discovery var der sort skærm på parabolen i længere tid, det var vist ikke værre end folk klarede den, nu har Discovery fået fodbold rettigheder, så kan de klart lettere lege HellsAngels og true deres kunder med at betale, det er bare helt lovligt som de gør det.
Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
13
Indlæg: 3384
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 238 gange

Re: Discovery reklame

Indlæg af BWJ »

Det handler kun om penge, Notsee fjerner alle Discoverys kanaler og lægger dem i bland selv, og erstatter "hullerne" med noget andet man ikke har valgt - og prisen er selvfølgelig den samme :-(.
Hvis man så vil have kanal 4-5-6 igen, skal man så betale ekstra for dem :toofunny:
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.
Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
12
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Discovery reklame

Indlæg af hensan »

Nu er TV anlægget hvor jeg bor Stofa og derfor er det nemt for mig at have en principel holdningg da den verserende konflikt mellem Yousee & Discovery ikke for nuværende berører mig....

Det er på tide at kabel operatørerne (Yousee, Stofa mm) sætter benet ned mod tv udbyderne (Discovery, TV3 mm) og jeg er glad for at YouSee nu tilsyneladende har modet til at sige stop og håber at Yousee enten gennemfører udelukkelsen af Discovery alternativt får en attraktiv økonomisk pris så Discovery kan fortsætte.

Tv udbyderne har for længe lavet flere og flere kanaler og hævet priser. Tag fx TV3 der oprindeligt var een kanal. Nu er stort set det samme indhold fordelt på TV3, Tv3+, TV3Puls og sikkert mange flere TV3 kanaler. Samme system med Discovery hvor TV4, TV5, TV6 har stort set samme indhold kun spredt over flere kanaler. Jeg ser det kun som en måde for at udbyderen kan opkræve betaling for fler kanaler overfor kabel operatørerne/forbrugeren.

Det er befriende at Yousee nu tilsyneladende finder at tiden er inde til at stoppe denne tendens og fjerner Discoverys programmer fra standard pakker. De personer der så ønsker Discovery kanaler kan så aktivt tilmelde den specifikke kanal som de har behov for herunder at betale for det.

Jeg har ingen problem at standard tv pakker kun indeholder grundkanaler så som fx licens finansieret DR kanaler, TV2 samt naboland land kanaler som er stort set gratis.
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: Discovery reklame

Indlæg af Bigfoot »

men man skal så også lige huske, at yousee faktisk var den sidste på markedet som havde discovery som en fast del af deres pakker. Alle andre har allerede lagt den over i deres betalingsregi, så hvorfor lige balladen?

Men det er jo den måde verden får magt, bare se alt det lort hver gang en fagforening går ind i en sag. Vi husker vel alle stegt-flæsk-resturanten i Vejle? Eller nu det cirkus med bagagetosserne i KBH, eller hvor pokker det nu var.

Det er bare sådan det er. Alt køres op, og når man når toppen og det hele så ånder ud, så glemmer man det hele igen.
Der er mange eksempler på dette.
Ubådssagen, hvem har sidst hørt noget i den sag? Retssagen er angiveligt igang endnu, men jeg har intet hørt i snart.... hmm..... ja hvor længe egentlig?
Britta Nielsen...... ja hun startede en retssag, men så var der vist landskamp i en eller anden sport, og så glemte medierne hende også.

Det er mediestorme.... intet andet.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: Discovery reklame

Indlæg af lamborg »

Hej Big .
Det er ikke rigtigt . Jeg har som hensan Stofa . Hvad jeg dog langt fra er tilfreds med for deres smart Tv er noget skrammel :-) men i min mellem pakker ligger discovery som en fast del. Og den med mediestorm er rigtigt men den er drevet over for længst nu er det "bare " discoverys rekvalme som har til formål at puste ilden så meget op at Yousee giver sig så de kan smile hele vejen til banken.
Var det ikke fordi at fodboldfolket var kommet i klemme pga tv retigheder så synes jeg bestemt at alle burde vælge discovery fra
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
pendec

Re: Discovery reklame

Indlæg af pendec »

Bigfoot skrev: 23 sep 2019 21:54 Ubådssagen, hvem har sidst hørt noget i den sag? Retssagen er angiveligt igang endnu, men jeg har intet hørt i snart.... hmm..... ja hvor længe egentlig?
Britta Nielsen...... ja hun startede en retssag, men så var der vist landskamp i en eller anden sport, og så glemte medierne hende også.
Som jeg kender de sager er intet glemt, Peter sidder i fængsel og blev dømt i landsretten og ankede ikke livstidsdom.
Lidt info: https://www.dagens.dk/112/lige-nu-ubaad ... er-sin-dom


Britta har en kørende sag, som de er ved at få styr på millionerne men det er politi arbejde og indtil da, så kører der ingen sag, når de ikke har alle beviser på plads. Historien var oppe for nogle uger siden.
Lidt info: https://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-06-17 ... r-berammet

Historier er forhåbentlig kun hotte når der sker noget , ellers har du ret, så har medierne for meget magt, hvis historierne er døde.

Besvar