Hej atter en gang,
Jeg har nu kørt med
knappen 100%
SEK høj 15
BLÆS høj 45
knappen 30-100%
SEK lav 20
BLÆS lav 12
-20
H 0,5 ændres til 0,3
L 0,3 ændres til 0,1
P05
no-
Set 80
Jeg har fjernet 2 stk turbolator
Og jeg har lagt mærke til at når den går i pausefyrring, så er der faktisk ikke så meget ild. Pillerne ligger bare og ulmer så der bliver fyldt med RØG inde i brændekamret og der hvor turbolatorene sidder, hvilket gør at røggassensor bliver meget hurtigt
SORT hvilket kunne tyde på det er derfor jeg oplever A-1 fejlen hele tiden
Hvad kan man gøre for at dette her undgåes ? hvad for den for meget eller for lidt af ?
For det ser ud til at den godt kan køre på de her indstillnger, men så skal jeg rense røggassensor dagligt
og det tror jeg ikke er meningen, og hvem gider også det?