pendec skrev:Vi kan da i hvert fald, holde fast i at Lintz ide med en dato, kunne løse lidt, og så sætte den til måneder og nok ikke 6 eller 12/24/36 måneder, for så har de nok fået lyst til at skrive et andet sted, nogle gange allerede et par dage efter.
De spammer jeg har været med til at udelukke mens jeg har været Redaktør opfører sig nogenlunde ens - De tilmelder sig et bestemt klokkeslet. Inden der er gået ti minutter har de smidt et indlæg med spam og vi kan så se efterfølgende at de ikke har været aktive efter dette ene indlæg.
Jeg vil vove den påstand at det er over 90% af de brugere (spammer) som jeg har set der har opført sig sådan.
Så jeg vil give dig ret i at de sandsynligvis allerede er videre og spamme på et andet forum.
Hvor grænsen for en dato på medlemskab skal stå før der bliver åbnet for PB har jeg været inde på lidt tidligere. Det må være op til Ulrik eller så må han ligge det ud til diskussion.
Personligt vil jeg mene at vi skal over 6 mdr. i medlemsskab før der bliver lukket op for PB.
- Og jeg har nævnt det før - 50 indlæg syntes jeg er rimeligt. Vælger Ulrik at ændre dette op eller ned retter jeg mig efter det.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.