Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af baggadap » 06 jul 2017 09:57
Indlæg af thy » 06 jul 2017 10:12
madssakre skrev:Jeg har en gammel International traktor fra forrige århundred. I sidste uge kørte jeg rundt med den som jeg plejer. I dag kunne jeg ikke starte den. Der kommer ikke en lyd, når jeg drejer nøglen. Den fik sidste år nyt batteri, som var nødvendigt for at den kunne komme til at tørne, mere end bare et par hak. Og det har i lang tid virket fint. Nu sker der ingenting. Der er over 12V på batteriet. Jeg mener sælgeren sagde noget med relæet, som man skulle slå på en gang imellem. Hvor finder jeg det og skal jeg virkelig slå på det eller er der et andet trick jeg kan gøre?
Indlæg af madssakre » 06 jul 2017 13:32
baggadap skrev:Nu kender jeg ikke IH. Men vær opmærksom på mange af de gamle traktorer har plus til stel - altså omvendt af normalt!
thy skrev:hvor i landet?
Indlæg af lamborg » 06 jul 2017 15:06
Indlæg af thy » 06 jul 2017 15:38
madssakre skrev:8462
Indlæg af Bjarne B. » 06 jul 2017 18:23
thy skrev:Det hurtigste tjæk er at kortslutte mellem de 2 store møtrikker der holder kabel på statern Husk fri gear Der er altid strøm der også uden tænding, det gir sikkert en stor gnist. Gir det ikke noget er batteri ikke opladt nok eller ledningsfejl / dårligt stel.
Indlæg af madssakre » 07 jul 2017 08:57
lamborg skrev:Har du prøvet at slå på starteren med en hammer . Den kan " stå for tand" og det kan hjælpe. der var et Le mans team som gjorde det hvergang bilen skulle startes efter bit stop så det er ikke bare en snyder for at drille dig :-)
Indlæg af mati0921 » 07 jul 2017 20:12
Indlæg af Lintz » 07 jul 2017 20:32
mati0921 skrev: En ny starter kostede ca. 2500 til den model.
Tilbage til "Bil, MC og Motor"