Ha ha, ja selvfølgelig havde historien været noget mere spændende, hvis jeg havde vundet et par millioner. Jeg syntes bare det var ret så sjovt at jeg faktisk kunne ramme 3 rigtige med så få spil. Jeg gider ikke at spille ‘rigtigt’ på de lotterier fordi chancen er så lille. Min teori er, at der jo bare skal een linie til for at vinde, så hvis heldet er med een så er chancen der. Jeg har rejst ret så meget med pro-poker i mine år med bl.a. 7 gange i turneringer i Las Vegas, så odds og procenter er ikke ligefrem noget nyt for mig. Uden dem så dør man hurtigt i poker. Det er ens bread & butter.
Hvad er chancen så for at vinde i Lotto? Well, hvis man lægger bildæk efter bildæk ud jorden rundt og i to rækker og derefter bliver sat op i en helikopter, så skal man afgøre hvor man vil sættes af (eet eler andet sted rundt om hele jorden
. Så skal man begynde at vandre og så stoppe ved eet dæk for hver række man har spillet og altså finde lige det dæk hvor hovedgevinsten ligger!!! Ikke ret meget af en chance, eh
. Held og lykke. Og alligevel er der vindere, tja, sådan er livet jo. Optimisterne længe leve, det er vel drømmene der trives på den måde, hvad skulle der være galt i det?
Skulle jeg ramme noget stort en anden gang så giver jeg meget gerne en frokost til hele banden, cheers.
- Cheers 2 øl glas.gif (7.26 KiB) Vist 2040 gange