Min kmp px21(mener det er en årgang 2004), er begyndt at drukne i piller?
Problemet startede stille og roligt, i starten var det kun en gang i døgnet (altid om natten
)
Men blev senere blev det 2-3 gange i døgnet. har prøvet at skifte tændelementet, da jeg troede at det var det der var tosset. men dette hjalp intet.
Nu er det næsten hele tiden den er gal, kan sidde ude ved fyret en hel aften, og det kører fint, men kan gå ind, og komme ud kort efter og det er gået i driftstop
Når jeg åbner lågen, er brænderøret fyldt med piller, og de inderste 3-4 piller der har ligget op af brænderøret, er sortsvedne.
Har bemærket når jeg sidder ude ved fyret og holder øje, kan den røde diode finde på at lyse et halvt splitsekund når den kører piller ind, men kører fint videre?
Har prøvet at rense silo for smuld og kører med de samme piller som jeg hele tiden har kørt med (RW piller)
Har hele tiden været glad for fyret og siden jeg havde en teknikker ude og indstille det i 2007, har det kørt upåklageligt og økonomisk lige siden dog et nyt tændelement ca hvert 2. år, samt en kondensator i sneglen i 2010. Men ellers aldrig været stillet på
MVH Knebus