Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Bjarne B. » 14 mar 2016 21:16
Indlæg af bennylar » 14 mar 2016 21:45
Indlæg af Bagger » 15 mar 2016 11:23
Indlæg af Bjarne B. » 16 mar 2016 22:08
Bagger skrev:Nu skal jeg ikke lige udtale mig om Getz, men generelt er det sådan, at du tillader max vandring på koblingsarmen. Så trækker du bare gearkassen af, og udrykkerlejet glider ud af gaflerne. Når du så skal montere en ny kobling, så monterer du udrykkerlejet hen over "pølsehornet" som virker som føring for udrykkerlejet, og dermed afskærmning for højgearsakslen, samt bagefter ind over armens gafler. Gearkassen monteres og omgangen spændes. Nu trækker du i koblingsarmen og fører udrykkerlejet ind i koblingen. Træk godt til, og så kommer der et "snap" og udrykkerlejet sidder fast i fjederen/låseringen.
Indlæg af Bagger » 21 mar 2016 01:06
Tilbage til "Bil, MC og Motor"