Indlæg
af KimW »
Hej Søren,
Her er forslag til garanti/forsikring
Sakset fra Baxi:
Service
BAXI har egen serviceafdeling. Servicekonceptet er målrettet imod at hjælpe og rådgive VVS-installatører.
Servicekonceptet indeholder bl.a. følgende forhold:
BAXI udfører som hovedregel selv service i produktets garantiperiode. Det skal sikre, at eventuelle fejl og mangler på nye produkter bliver konstateret så tidligt i forløbet, at korrigerende handlinger kan gennemføres i såvel konstruktion som produktion. Alle servicebesøg registreres.
BAXI ønsker at give en korrekt service indenfor en acceptabel tidshorisont således, at kunderne ikke bliver overladt til sig selv såfremt de får et problem med et af vore produkter.
BAXI er lagerførende af alle gængse reservedele til vore produkter og kan leveres med kort varsel. Udgår et produkt af vort sortiment skal BAXI kunne levere reservedele i mindst 10 år efter produktets udmeldelse. I tilfælde, hvor BAXI ikke er lagerførende, skal vi kunne rådgive om, hvor reservedelen alternativt kan købes.
Hedestoker.dk:
Du har altid 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning.
På enkelte vare er der udvidet garanti mod evt. fabrikations fejl, dette vil særskilt være angivet på de pågældende varer.
Gem din faktura/ordrebekræftelse, da det er din garantibevis hvis uheldet skulle ske.
Er du uheldig og har du en varer der går i stykker returnere du blot varen til os(franko) sammen med en kort beskrivelse af fejlen, samt faktura/ordrebekræftelse.
Kontakt os venligst inden varen sendes retur, så vi kan behandle og løse sagen hurtigst muligt.
En computer leverandør har f-eks denne service:
Onsite service gør at der kommer en tekniker ud på din privat adresse eller på din skole og udfører reparationen så længe reparationen er en garanti/reklamationsberettiget reparationssag. Dette gælder de første 24 måneder. Hvis man køber en 3 års onsite, skal man selv betale reservedelene de sidste 12 måneder.