Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Plets » 30 okt 2015 10:50
Indlæg af pille bruger » 30 okt 2015 10:54
Plets skrev:Hej igen, Jeg fik for et stykke tid siden nogle seje gutter herinde til at hjælpe med at satte mit scotte op. Og det koer bare har aldrig vaeret glader for fyret. Nu er mit problem bare at siden jeg fik fyret har vores gulvarme ikke rigtig blive rigtig varme mere. kan maerke fremloeb er varm paa gulvarmene men retur er altid meget kold ogs[ selv om alle retur ventiler staar pa max eller foelerhovdet er pillet af. jeg har ogs[ chk stiften i ventilerne og faaret udskiftet et par af dem . min vvs mand siger min fyr opsaetning er helt forkert ror missigt og at det vil koste ca 8000-10000 at lave om med en ladomat til 4000 kr osv. er der ikke en anden maade det kan laves paa? Jeg har vedhaftet et billede af hvordan det er lavet. er der nogle der har ideer til hvad der skal laves om for at det kan kore beder. det er ikke mulig at lave om p[ gulvarmen og systemet har koert en del beder end det gor nu. ville ogsa gerne have det lavet sadanne at jeg kun varmer brugsvand op om sommeren. naa jeg nu skal til at lave om i systemet. Paa forhond tak.
Indlæg af Plets » 30 okt 2015 12:32
Indlæg af pille bruger » 30 okt 2015 12:41
Plets skrev:Nu siger du manual.. jeg fik ik noget med da det var et demofyr. er den den der kan downloades på div hjemmesider? for syntes ikke det viser rigtig hvordan det skal laves.
Indlæg af Plets » 30 okt 2015 13:03
Indlæg af pille bruger » 30 okt 2015 13:11
Plets skrev:Nu har jeg jo en Lk820 termisk 3-vejsventil 1" Pn10, 61 gr., 9 kvs m3/h. til er sidde men jeg har også en ventil med fjernføler til at ligge (som vist monteret i manual). vil det være beder at sætte den på når jeg skal til at lave om i systemet?
Indlæg af J-B » 30 okt 2015 21:35
Indlæg af Plets » 31 okt 2015 10:42
Indlæg af Plets » 31 okt 2015 10:48
Indlæg af thy » 31 okt 2015 12:21
Plets skrev:Sådanne som jeg ser det er det den k820 termisk 3-vejsventil det laver ged i det. selv når jeg køre med en kedel temp på 82 grader kører vandet bare i ring omkring den ventil sådanne lyder det i hverfald. Jeg skal lukke den redusions hane der sidde imellem fremløb og retur næsten helt til for at få bare lidt flow i systemet.
Tilbage til "Kedler, installationen & skorstenen"