Det burde stå i din servicebog på en lap papir der er klæbet på en af de første sider, ellers plejer der at sidde en lap i bagagerummet hvor alle kodef står på..
Under tæppet..
ellers prøv og gå ind på feks mekonomen og søg på dit reg nummer så kommer det også frem..
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil..
bennylar skrev:Det burde stå i din servicebog på en lap papir der er klæbet på en af de første sider, ellers plejer der at sidde en lap i bagagerummet hvor alle kodef står på..
Under tæppet..
ellers prøv og gå ind på feks mekonomen og søg på dit reg nummer så kommer det også frem..
Fundet.
Der står ALH.
Tak for hjælpen.
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.
Begge dele også renoverede, men nu er din jo en 1.9 tdi hvis ikke jeg husker forkert og de holder rigtig mange km, vi fik en octavia ind m 789.000km på klokken, den kørte faktisk pænt.. dog var selve bilen opslidt..
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil..
min gamle passat fra 98 har lige rundet 675.000 km på klokken, og motoren kører som en drøm, og stadig 20 på literen.
Desværre opgav differentialet i gearkassen, og resten af bilen var ikke værd at holde kørende, så den står bare i garagen nu, og håber den snart kommer videre til en anden ejer.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.