bennylar skrev:Du kan montere en knast der gir mere moment og så få kørt bilen ind på rullefelt, hvor de laver ny software, det burde ku gi lidt..
men hvorfor chippe en bil, køb da en med stor motor i første gang, hvis de opdager din bil er chippet kan det udløse ny afgift, desuden skal du ha lavet en ny typegodkendelse og den koster, så ku du lige så godt ha købt en ny audi rs 6.. det skal så lige opdages, men når først der er lavet konstruktiv ændringer og det opdages... av av. Du kan ikke bare lige lave det tilbage igen, bordet fanger.. har selv været der..
Er du fattig nu er det nok værre bagefter..
Sådan noget sludder og fyre af.... Der er rigtig mange, der for deres biler chipped, diesel og benzin med turbo....
Har selv fået min chipped, det har givet en enormt effekt, meget sjovere og køre bilen...
Min crdi diesel gik fra 88 HK og 210 NM til 131 HK og 294 NM, FUCK det sparker røv
Så køre den faktisk også længere på literen, hvis man ellers ikke køre med klampen i bund.
Har sgu aldrig hørt om noget, der har fået deres bil chipped og efterfølgende skal have en ny typegodkendelse... sådan en
gang fis og fyre af.
Hvorfor køber man så ikke en bil med større motor fra starten, det er sgu da fordi det er lang billigere og købe en bil med en mindre turbo motor, efterfølgende få den chipped (koster ca. 4000 kr). Så kan den sagtens følge med en bil med større motor
Motor uden TURBO Diesel/Benzin giver INGEN nævneværdig effekt ved chipning.