Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
- TommyT
- Stoker VII
- 17
- Indlæg: 257
- Tilmeldt: 20 jan 2007 11:53
- Mit fyr: Baxi 2,5 F
- Areal: 260
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 8600
- Dagligt forbrug: ?
- Årligt forbrug: ?
- Geografisk sted: 8600
- Har takket: 5 gange
- Blevet takket: 11 gange
- Kontakt:
Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
hejsa.
skal op og kikke på sådan en imorgen.
300000 på klokken
2004 udgave
noget man skal være obs på ?
vh
tommy
skal op og kikke på sådan en imorgen.
300000 på klokken
2004 udgave
noget man skal være obs på ?
vh
tommy
-
- Stoker XVI
- 12
- Indlæg: 1713
- Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
- Mit fyr: MGM15 Årg 2007
- Areal: 150+kælder
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 9870
- Dagligt forbrug: For stort men kræves
- Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
- Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
- Har takket: 35 gange
- Blevet takket: 13 gange
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
Min søn har lige købt en hyundai elantra 2.0 crdi hatcback årg 2005 187000km for 14000kr. den kører som en drøm og prisen kan heller ikke holde nogen vågen!
- TommyT
- Stoker VII
- 17
- Indlæg: 257
- Tilmeldt: 20 jan 2007 11:53
- Mit fyr: Baxi 2,5 F
- Areal: 260
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 8600
- Dagligt forbrug: ?
- Årligt forbrug: ?
- Geografisk sted: 8600
- Har takket: 5 gange
- Blevet takket: 11 gange
- Kontakt:
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
jeg er ude efter en der kan have en anhænger på jydekrogen på ca 1500kgnewpas skrev:Min søn har lige købt en hyundai elantra 2.0 crdi hatcback årg 2005 187000km for 14000kr. den kører som en drøm og prisen kan heller ikke holde nogen vågen!
så derfor kikker jeg på c5
-
- Stoker XI
- 9
- Indlæg: 587
- Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
- Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
- Areal: opvarmer 240kvm.
- Brændsel: piller
- Årligt forbrug: ca 5 ton.
- Geografisk sted: sønderjylland
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 42 gange
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
De kan fejle alt.. men hydraulik skal virke og gear/motor de km har slidt meget på såen en ærgerlig fransk møgkasse. .
Jeg ved ikke hvad de forlanger men meget over skrotpris bør du nok ikke give, vi får dagligt en ind til skrot.
Må den virkelig trække 1500 kg på krogen? Syns generelt de franske ikke må trække meget..
Jeg ved ikke hvad de forlanger men meget over skrotpris bør du nok ikke give, vi får dagligt en ind til skrot.
Må den virkelig trække 1500 kg på krogen? Syns generelt de franske ikke må trække meget..
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil..
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
Jeg har 3 kollegaer som har sådan Citroën C5 stc., dog alle i diesel udgave..
Men foruden at være diesel, så har de alle en MØGDYNGE af reparationer til fælles.. Hydraulisk, aksler, lejer, calibre, elektrisk svigt fordelt i alt fra bagklap til spejle, sideruder m.v.... Faktisk har den ene lige solgt den og købt en eller anden Renault i stedet...
Men foruden at være diesel, så har de alle en MØGDYNGE af reparationer til fælles.. Hydraulisk, aksler, lejer, calibre, elektrisk svigt fordelt i alt fra bagklap til spejle, sideruder m.v.... Faktisk har den ene lige solgt den og købt en eller anden Renault i stedet...
-
- Stoker XIX
- 12
- Indlæg: 5496
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 408 gange
- Blevet takket: 428 gange
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
prisen på en c5 ligger kun lidt over skrotprisen.......
Vi havde 3-4 stykker som firmabiler. Sidstegang jeg var ude og køre i en af dem gik der ild i instrumentpanelet, helt af sig selv.......
Der var altid bøvl, og ofte med noget man ikke kunne forudse (elektronik, tærrede hul i varme anlæg, og meget andet)
Vi havde 3-4 stykker som firmabiler. Sidstegang jeg var ude og køre i en af dem gik der ild i instrumentpanelet, helt af sig selv.......
Der var altid bøvl, og ofte med noget man ikke kunne forudse (elektronik, tærrede hul i varme anlæg, og meget andet)
- TommyT
- Stoker VII
- 17
- Indlæg: 257
- Tilmeldt: 20 jan 2007 11:53
- Mit fyr: Baxi 2,5 F
- Areal: 260
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 8600
- Dagligt forbrug: ?
- Årligt forbrug: ?
- Geografisk sted: 8600
- Har takket: 5 gange
- Blevet takket: 11 gange
- Kontakt:
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
puha
det lyder ikke specielt godt (
og det hjælper ikke det er den faceliftet model fra efter august 04 ?
hvad er der ellers af muligheder ?
krav:
benzin
st.car
jydekrog min. 1400 kg
årgang: fra 2000>
pris: max 15-20K
vh
det lyder ikke specielt godt (
og det hjælper ikke det er den faceliftet model fra efter august 04 ?
hvad er der ellers af muligheder ?
krav:
benzin
st.car
jydekrog min. 1400 kg
årgang: fra 2000>
pris: max 15-20K
vh
-
- Stoker XI
- 9
- Indlæg: 587
- Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
- Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
- Areal: opvarmer 240kvm.
- Brændsel: piller
- Årligt forbrug: ca 5 ton.
- Geografisk sted: sønderjylland
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 42 gange
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
Måske en octavia med en 2.0 motor, den må trække 1500kg ( opvejet) og det klarer den fint, men om du lige kan finde en til de penge..
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil..
-
- Stoker XIX
- 12
- Indlæg: 5496
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 408 gange
- Blevet takket: 428 gange
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
Jeg siger ikke at en 406ér er fejlfri. Men den har ikke nær så mange elektronikproblemer, og ingen hydraulik. Den koster kun lidt mere end en C5.
En Mondeo får man næsten også kastet i nakken, eller hvad med en Nissan Primera, eller en Hyundai Matrix ?
http://www.biltorvet.dk/bil/nissan/prim ... 6hk/768706
http://www.biltorvet.dk/bil/nissan/prim ... 2147299979
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... ra-20-st-w
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... -136603145
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... enta-stcar
http://www.biltorvet.dk/bil/hyundai/mat ... 3hk/807952
http://www.biltorvet.dk/bil/hyundai/mat ... b231603336
En Mondeo får man næsten også kastet i nakken, eller hvad med en Nissan Primera, eller en Hyundai Matrix ?
http://www.biltorvet.dk/bil/nissan/prim ... 6hk/768706
http://www.biltorvet.dk/bil/nissan/prim ... 2147299979
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... ra-20-st-w
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... -136603145
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... enta-stcar
http://www.biltorvet.dk/bil/hyundai/mat ... 3hk/807952
http://www.biltorvet.dk/bil/hyundai/mat ... b231603336
- Dunas
- Stoker XIV
- 14
- Indlæg: 989
- Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
- Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
- Areal: 153
- Brændsel: 6 mm træpiller
- Årligt forbrug: 4 tons
- Har takket: 53 gange
- Blevet takket: 126 gange
Re: Citroën C5, 2,0i 16V Exclusive, st. car
Puha... jeg ville også holde mig lang væk fra en C5, der har rundet 300.000 km.
Ellers nogle fine alternative biler Triumph har fundet....
En skam hvis det skal være en stationcar, ellers er der den glemte koreaner Hyundai Sonata. Her for du virkelig
meget bil for pengene. Sådan en fætter må trækker 1700 kg på krogen
http://www.biltorvet.dk/bil/hyundai/son ... 2hk/825539
Ellers nogle fine alternative biler Triumph har fundet....
En skam hvis det skal være en stationcar, ellers er der den glemte koreaner Hyundai Sonata. Her for du virkelig
meget bil for pengene. Sådan en fætter må trækker 1700 kg på krogen
http://www.biltorvet.dk/bil/hyundai/son ... 2hk/825539