Hvilken fantastisk vinter, jeg er lige kommet hjem fra 3 måneders ferie/forældreorlov på Filippinerene, hvor huset har stået uden varme på i hele perioden. Jeg fik en kammerat til at starte stokeren op 2 dage før vi kom hjem, så huset var dejlig varmt at komme hjem til og intet har tilsyneladende taget skade. De eneste problemer jeg har haft er at jeg pludselig ikke kunne logge på dette forum, under mit normale brugernavn jhjorsal og jeg kunne heller ikke få tilsendt et nyt password fordi den ikke kendte mig, jeg kunne dog ikke oprette mig igen under samme brugernavn, underligt men ikke vigtigt. Derudover kom jeg jo hjem til 1 km grusvej der lignede noget der er løgn, fuld af huller som de jo tit bliver, den skarpsindige læser vil selvfølig undre sig over hvordan vejen er blevet fuld af huller når jeg ikke har været hjemme men jeg er i den uheldige sitiuation at hvis man kommer fra Vejle og skal ud på Vejlefjord Centeret (et konference- og behandlingscenter med temmelig mange nye brugere) og man har sat en af disse her GPS navigator til med indstillingerene "korteste vej"
ikke "hurtiste vej" så bliver de ledt op af min grusvej, igennem gårdspladsen, hvor de dog må erkende at resten af vejen (en dårlig markvej), der primært er for traktorer eller 4WD, også vender de om og kører tilbage igen. S.... træls men der er ikke noget jeg kan gøre ved det, jeg har forsøgt. Jeg har så nu besluttet mig for at ville have en vejhøvl men de koster jo op til flere formuer, og ser ud til at være relative nemme at bygge selv. Er der nogen der har erfaring med sådan et projekt og hvor kommer man evt billigst til nogle I bjælker i korte stykker 2-2,5 m. Jeg har et 3 punkts ophæng fra en hø-vender til at lægge, der ud over har jeg en rigtig slidt aflæsser vogn jeg gerne vil ofra på projektet, jeg har også tænkt på om jeg kunne bruge en lille gammel gødningsspreder fra bøgeballe i projektet mht noget udlægning af stabilgrus, den står nemlig også bare og glor.