Bigfoot skrev:
min helt nye, sagde 189 det første halve år, derefter går den opad... pt er vi omkring 197. Fremgangsmåden er den samme som altid.
Men omkring problemet her i emnet..... kalibrerer den kun 1-2 min?????? det bør ikke være korrekt, ergo må der være en faktor som gør at den afbryder kalibreringen før tid.
Det skal altså tage omkring 4-5minutter, medmindre den driller på en føler, evt røgtemp?? For hvis styringen får en impuls om røgtemp over 40 grader, og er der ikke også noget med fremløbstemp?? Så afbryder den øjeblikkeligt kalibreringen.
man må i hvertfald ikke røre ved knapper så længe...
1-2min er i underkanten..
synes du bør teste manuelt calibrering
afmonter sonde og røgføler....afvent røgtemp 30-40 grader(hopper temp op og ned er den færdig)
alarmreset+driftformsknap til de 3 streger kommer
blad ned til cal med driftformsknap og så tryk 1 gang mere og så kører den calibreringen.... af vendt den slukker.så skulle det være klaret.
den kan for øvrigt køre uden problemer med F2 har før kørt ca 6månder inden jeg fik mig taget sammen til calibrering..
hvis den er i fri luft og siger 20-21 bør den være brugbar.