Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af xkfc » 19 dec 2014 21:30
Indlæg af xkfc » 19 dec 2014 21:35
Indlæg af martin_b » 19 dec 2014 21:38
Indlæg af martin_b » 29 dec 2014 15:24
Indlæg af Lintz » 29 dec 2014 15:28
martin_b skrev:Hvad siger panelet så en til Fabia 1.9 TDi Ambiente fra 2006 kørt 257.000? Hvad er der galt med den motor? Har fundet en forhandler, der muligvis vil bytte lige over med min Spark.
Indlæg af martin_b » 29 dec 2014 15:44
Indlæg af Bigfoot » 29 dec 2014 15:52
Indlæg af Lintz » 29 dec 2014 16:09
martin_b skrev:Nej? Hvad mener du? :-)
Indlæg af martin_b » 29 dec 2014 16:23
Bigfoot skrev:vi havde en fabia fra 2005, en 1.4TDi... herlig vogn!!! desværre nogle slatne bærearmsbøsninger, som desværre kun holder 50.000km ca. Men derudover var vi virkelig glade for vores. Den blev solgt med en km-stand på 372.000km uden nogensinde at have fået skiftet noget på motoren. Ikke engang en ventildækselpakning. 1.9 modellen er absolut ikke mindre spændende, den rykker lidt mere. DOG..... jeg skal lige vide. Er det en SDi eller en TDi? For SDien er satme så sløv som noget kan være. Det skal man lige gøre op med sig selv om man har tålmodighed til at vente på den kommer op i fart. Desuden kører TDi'en længere på literen.
Indlæg af Bigfoot » 29 dec 2014 19:09
martin_b skrev: Lyder godt. Det er en TDi jeg kigger på. Den her: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/ ... bi/2323358
Tilbage til "Bil, MC og Motor"