http://www.e-boks.dk/privat/terms.aspx - læs fra "e-Boks ansvar"
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jeg kan ikke drage DSB til ansvar for andet end den service de tilbyder, og det er jo ikke opbevaring af min rejsekvittering som gælder når jeg skal afsted. Så selv om DSB er forsinket (som igår) så kan jeg kræve erstatning så langt som service/tjeneste ydelse dækkes.newpas skrev:DSB er ikke ansvarlig hvis du kommer for sent frem og lider tab i den anledning osv
NemID har vist været udsat for en del daglige problemer, som gjorde det svært at komme igennem men intet som kunne løses på anden måde. Så måske ikke danskebank (som vist har haft en del 1dags problemer) men 3rd part som gav dem problemet.newpas skrev:Hvornår har du sidst oplevet at e-boks har været nede i uger?? Hvor tit har du ringet til din bank og fået at vide at de intet kan gøre i øjeblikket da alle deres systemer er nede!!
Gad vide om du kan bruge Medina's CPR nummer her? Der har jo været meget snak om offentlige systemer ikke helt har styr på CPR nummer , så måske kan du egentlig bare skifte ID på siten og vupti så kikker du på andres indhold ;(BWJ skrev:I øvrigt sjovt, at ved log-on på e-boks med nem-id den første gang, bliver man bedt om cpr nr. for at identificere en selv ??? skulle nem-id ikke være præcis det, entydig identificering !!??