NBE skriver følgende i deres mail til mig:
Vi har modtaget din e-mail om konstateret manglende jord på ekstern snegl.
Vi har forsøgt at sammenstykke flere løsnings muligheder, for at sikre en så hurtig løsning
som overhovedet muligt, derfor beder vi dig foretage et af følgende valg:
A:
NBE sender dig en jord ledning med spade stik og øje, samt en ny samler til kondensatoren,
Der er vedlagt en udførlig anvisning, hvordan det skal samles.
B:
Du bringer sneglen til et servicecenter som monterer den manglende jord
Vi er i gang med at etablerer servicecentre rundt i landet, hvor du kan bringe din snegl og få den lavet.
http://stokercloud.dk/servicecenter/ listen bliver løbende opdateret efterhånden,
som de bliver etableret.
C:
Får du normalt et årlig service besøg, kan forhandleren tjekke om jorden er monteret
og rette evt. fejl, når han aligevel der.
Vi informerer forhandlerne på vores hjemmeside, at når der bliver udført service besøg, eller lign.
skal de tjekke om jorden er monteret og i tilfælde af manglende jord rette fejlen.
Forhandlere kan rekvirere ekstra jordledninger ved NBE.
Vi vil meget gerne have dit valg A-B-C, tilbage så hurtig som muligt og undskylder besværet.