Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Landlyst » 11 nov 2014 20:52
Hansi102 skrev:Ja det er selvfølgelig en mulighed med en komp. måling. Men den type motorer plejer nemt at kunne køre 400-500000km. Har en mistanke om en el-fejl, men hvor skal man starte henne?
Indlæg af Hansi102 » 11 nov 2014 21:09
Indlæg af Hansi102 » 11 nov 2014 21:13
Indlæg af svsommer » 11 nov 2014 21:15
Hansi102 skrev:Ja den er mere villig når den er kold og skal forvarme. Men hvis motoren er lun forvarmer den ikke. Formoder at det er pga. temperaturen er højere. Problemet er i øvrigt kommet pludselig.
Indlæg af Hansi102 » 11 nov 2014 21:20
Indlæg af Lau » 11 nov 2014 21:21
Hansi102 skrev:Hej. Min gamle Audi A6 fra 1996 har fået startproblemer. Det er en R5 2,5TDI 116hk, 191000km Det er som om den ikke får nok diesel nok i starten. Den humper i gang på 3-4 cyl inden den går jævnt. Hvis man piller stikket af temp-føleren kølevand, laver den en koldstart, og starter meget nemmere. Er der nogen som har lignende erfaringer med en sådan en gammel bil. Mvh.Hans
Indlæg af Landlyst » 11 nov 2014 21:24
Indlæg af Hansi102 » 11 nov 2014 21:30
Indlæg af BWJ » 11 nov 2014 21:38
Indlæg af svsommer » 11 nov 2014 21:39
Landlyst skrev:Hvis den er med gammeldags pumpe så er det ikke en elfejl... Med mindre at det er gløderør.... Så tjek dem... Er det ikke dem så tror jeg du skal lede efter en lækage... Det kan være en foring som bliver utæt ved en bestemt temperatur.... ...
Tilbage til "Bil, MC og Motor"