Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Dunas » 15 apr 2014 22:00
calle skrev: Jamen så er du jo ikke i tvivl. Held og lykke med købet Venlig hilsen
Indlæg af calle » 15 apr 2014 22:09
Dunas skrev: Øhh... den bil jeg har påtænkt mig og købe (Getz 88 CRDI fra 2008) koster ikke meget. Så derfor ingen garanti, hvilket jeg godt kan leve med, da prisen er meget lav. Ved godt jeg ikke kan kigge i hulrum og andre lukket steder. Men jeg kan kigge bilen i sømmene, altså de steder jeg kan se. Hvis det ser fornuftig ud, er jeg ikke betænkelig. Bilens pris er 33.000 kr. hvilket jeg synes er rigtig billig, når bilen er fra 2008 med fuld servicebog. Den er Nysynet for 8 dage siden uden en eneste bemærkning fra synshal. Så hvis jeg fx har bilen i 4 år og for 0 kr for den om 4 år, har jeg haft en afskrivning på 8250 kr pr. år. Det kan ikke gøres ret meget billigere. For øvrigt forventer jeg, at have den mere end 4 år.
Indlæg af Dunas » 15 apr 2014 22:19
calle skrev: Hvor lang rustgaranti er der egentlig på sådan en fætter, og hvad er vilkårene for rustgarantien ? Det kunne egentlig være rart at få afklaret i denne her sammenhæng ! Venlig hilsen
Indlæg af Tom_AT » 15 apr 2014 22:23
Indlæg af nevis » 01 nov 2014 18:36
Indlæg af pendec » 01 nov 2014 19:04
Tom_AT skrev:Hvis bilen ser sund ud og ellers er i orden, ville jeg ikke lade manglende undervognsbehandling afgøre det. Men få den da op på en lift, uanset hvad.
Indlæg af EJB » 01 nov 2014 23:07
Indlæg af Lintz » 02 nov 2014 07:17
pendec skrev: Min C-max har kørt 8 år uden undervognsbehandling. Ikke stolt af misvedligeholdelsen men udgangspunkt var, den var godt brugt efter 80.000km/år så 250.000 km senere og motoren og bil som sådan slidt. Nu er det blevet til noget andet, og den er 8 år, og ser rimlig ok ud på undervognen, og stået i carport når den ikke er i brug. Så har man en levetid på 10-12 år, så er det vel ikke galt når den til den tid kun er 0-20k værd pga. kilometerne(175K nu), og faktum at den er på gule plader.
Indlæg af triumph » 02 nov 2014 08:26
Lintz skrev: Svigerfars Peugeot er 13 år - Ingen rust og har aldrig fået rustbeskyttelse. Peugeot 307 i 6 år - derefter en 307 SW i 8 år for eget vedkommende - Ingen rust - ej heller rustbehandlet. Fik dog skiftet skiftet en bagklap på garantien
Indlæg af Aaen » 02 nov 2014 10:01
Tilbage til "Bil, MC og Motor"