Det er dejligt at læse, at der er flere som mener at skorstensfejeren er ligeglad med hvad der kommer gennem sneglen. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan den brænder de forskellige ting af, og hvor stor en besparelse jeg opnår på den årlige varmeudgift.
Jeg har købt fyret igennem en forhandler, og han ordner alt omkring tilslutning og opstart af fyret. Der er hvertfald sat en "stor" portion penge til arbejdslønnen på det samlede tilbud, så forventer at det køre når han forlader fyrrummet.
jeg har fået lagt de 15 meter præisolerede varmeslange ned i jorden og trukket den under grunden. Det skal lige siges, at det er VIRKELIG svært at arbejde med, og når det skal igennem et lille hul i en dybde af 1 meter, så er det ikke så nemt!!
I morgen går jeg i gang med at mure fyrrummet op, med lidt hjælpe fra svigerfar. Jeg glæder mig simpelthen, som et barn gør til jul, til at det er færdigt og det køre
REKA HKRST20-FKS750 på vestlolland opvarmer 250 m2, i fremtiden også havestue og garage.
Fyrer med kornafrens og affald fra morgenmadsproduktion...