mgmone skrev:Hej
Jeg har intet ønske om at kloge i RTB det har jeg nemlig ingen baggrund for at gøre, men det provokerer mig at vort slogan "the nul bøvl boiler" bruges som eksempel på salgs gas, det er ikke salgs gas at vore kunder ikke skal veje piller og stille luft, og at brænder max skal til ses en gang årligt.
Jeg sidder med statistikken på den MGM ér der er til meldt årligt service, en del af den service er at vi ub. rykker ud hvis der opstår fejl, det er mindre end en ud af 25 MGM kunder der kontakter os mellem års eftersynene.
Hilsen Karsten
Jeg forsvar ikke RTB , de burde heller ikke skriver at efter opsætning og ind justering skal der kun fyldes piller på og tømmes askeskuffe , for der kan helt sikket også være problemmer/juseringer med et RTB, problemet er bare at nogle mennesker der går fra feks oliefyr eller gas tror at når det står skrevet på denne måde vil der aldrig opstå problemer , da jeg havde gasfyr var der ingen medbrud de første 20 år , det er ikke normalt for en pilefyrs ejer .
25 kontakter ud af hvor mange pillefyr ?, jeg vil så mene den skulle være lig 0 hvis man skal stå inde for det
Men det bliver vi nok ikke enig i .
Det er lidt som i det lastvogsværksted jeg arbejder i . der står også i vores politik at ingen bil forlader firmaet som ikke er i orden , der skulle hellere have stået , at vi gør alt for at din bil er i orden når den forlader værkstedet , for det er muligt og stå inde for
![:great: :great:](./images/smilies/great.gif)
det andet er bare salgsgas
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)